سلام دوست عزیز؛ از اینکه Melk20 را برای خواندن مقاله « چگونه ملکم را سریعتر بفروشم؟ » انتخاب کردید، بسیار ممنونیم.

برای فروش سریع ملک چیکار کنم؟

در جلب اعتماد خریدار ملکتان، قدمی برداشته اید؟

پاسخ به سئوال مطرح شده یعنی؛ ” چگونه می توانید ملک خود مثل زمین یا ویلای خود را سریعتر بفروش برسانید ” به نوعی نزد خود شماست که آیا در هنگام ثبت آگهی ملک به این نکات توجه می کنید یا خیر ؛

ثبت آگهی برای فروش فوری زمین و ویلا در melk20
سرعت فروش زمین و ویلا

درج واقعیات ملک

صرفاً بیان زیبایی ها و نقاط مثبت ویلا ، زمین و یا آپارتمان در هنگام ثبت آگهی ، به عنوان بیان جملاتی کلیشه ای از دید خریدار تلقی می گردد. و گاهاً تاثیر منفی نیز در تصمیم سرمایه گذار یا خریدار ملک دارد. پس در هنگام ثبت آگهی فروش ویلا و زمین خود، خریدار را از مشکلات موجود و یا مشکلات احتمالی، در ملک یا مدارک، مطلع کنید. و مهمتر از آن ؛ راهکاری برای حل کاستی موجود ارائه دهید؛

 کاستی ها را بیان کنید ، برای حل آن ، راهکاری را ارائه دهید. با این حرکت، قدمی بلند جهت اثبات حسن نیت خود برداشته و شکی نیست که؛ کلام راست، دلرباست.

مشاور Melk20
برای فروش سریع زمین چیکار کنم؟

فروش سریع ملک

آیا می خواهید ملک یا زمین خود را سریع بفروشید؟ فروش ملک چالش برانگیز است. در مقاله زیر قصد داریم پنج راه ساده را به شما نشان دهیم تا ملکتان را سریعتر بفروشید. و بیشترین پول را در هنگام بسته شدن قرارداد  به دست آورید. بیایید نگاهی به موارد مهم بیندازیم.

پیشنهاد میکنم که این مقاله را از دست ندهید: نحوه گرفتن سند برای زمین قولنامه ای

کلمات مناسب را بیان کنید

در دنیای تبلیغات، ضرب المثلی به نام قانون هفت وجود دارد. این قانون می گوید که یک خریدار واقعی قبل از خرید باید ، هفت بار تبلیغ ملکتان را ببیند یا بشنود.

در جامعه پرشتاب امروزی که دنیایی از اطلاعات و تبلیغات است. چگونه می توانید خریداران واقعی را پیدا کنید و آنها را وادار به خواندن تبلیغ و در نهایت فروش ملک خود کنید؟ همه چیز با ثبت یک آگهی فروش عالی املاک شروع می شود. خریداران می‌خواهند فوراً بدانند چه چیزی در فهرست شما منحصر به فرد است. وقت خود را در آگهی برای توضیح اینکه چرا ملک خود را می فروشید تلف نکنید. در عوض، بهترین ویژگی را مستقیماً در جمله اول برجسته کنید.

فروش سریع زمین ویلا و آپارتمان در سایت MELK20
در میان سیل آگهی ها ، تبلیغ خود را متفاوت بنویسید

ویژگی اصلی ملک

منظره عالی دارید؟ این شروع عالی برای فروش املاک و مستغلات است. نزدیک شهر؟ خارج از شهر؟ زمین کشاورزی؟ جنگلی؟ یا ویلای ساحلی با چشم‌اندازی بینظیر؟ بهترین ویژگی ملک شما هر چه باشد همان چیزی است که باید در اولین جمله فهرست شما باشد. همچنین بخوانید که محاسبه آنلاین قیمت ملک چگونه است؟

تصاویر ملک

تصاویر تا حد زیادی توجه خریداران را به خود جلب می کنند. علاوه بر توضیحات عالی، می‌خواهید عکس‌ها یا فیلم‌هایی بگیرید که بر بهترین ویژگی‌های ملک شما تأکید دارند. مطمئناً با قرار دادن تصاویر مناسب، نیمی از افرادی که حوصله ای برای خواندن توضیحات را ندارند را به سمت تبلیغات ملک خود، جلب می کنید.

آماده بازدید باشید

 در زمان هایی که برای بازدید از ملک خود ست میکنید ، دقیق و انعطاف پذیر باشید. هیچ بازدید هماهنگ شده ای را از دست ندهید. در این مورد مثالهای بسیاری است که خودم در آن حضور داشتم. که بدلیل عدم حضور فروشنده و یا دیرکرد طولانی، یک خریدار واقعی را از دست داند. درضمن بازدیدکنندگان غیرمنتظره می توانند منجر به فروش ملک شما شوند ، پس در هماهنگ کردن ساعت های بازدید ، انعطاف پذیر باشید.

در تکمیل اطلاعات ملکتان صبورید؟

در تکمیل اطلاعات و ثبت مشخصات و آگهی ویلا ، زمین و یا آپارتمان خود صبور باشید و برای معرفی بهتر ملکتان به بازدیدکنندگان و به طبع آن فروش هر چه سریعتر آن ، با دقت و با بیان جزئیات، آگهی زمین و ویلا ی خود را ثبت نمایید. که لازمه این امر ، ثبت آگهی ملک در زمان مناسب و در شرایط مناسب است.

آیا جزئیات کاملی از شاخصه ها را ارائه میدهید؟

در بیان جزئیات و ویژگی شاخصه های ملک و مواردی که برای خریداران و سرمایه گذاران املاک مهم است ، کوتاهی نکنید. زیرا هرگونه ابهام در ذهن بازدید کننده ، باعث انصراف او از خرید ملکتان و انحراف او به ملکی دیگر خواهد شد.

جهت سهولت در ثبت آگهی ، می توانید از نمونه های زیر برای درک بهتر آنچه بیان شد. استفاده نمایید و با جستجوی همان تیتر خواهید دید که در صفحه 1 گوگل و در رتبه های بالا قرار دارند؛

فروش زمین در شهرک سیمرغ اسلامشهر

فروش زمین شالیزاری در ساری

نقش Melk20 در فروش سریع ملک

تبلیغات خانه و زمین در سایت MELK20
فروش سریع املاک در Melk20

صادقــانه؛ بگذارید حالا که از شما خواستیم صادق باشید، ابتدا خودمان پیشقدم شویم؛

هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمی گیرد. و ما نیز از این مثل مستثنی نیستیم و پیش از هرچیز منافع خودمان را در اولویت قرار می دهیم.

ولی نکته مثبت این کار اینحاست که منافع ما در گرو منافع شماست. و فروش ملک شما چرخ کسب و کار ما را به حرکت در می آورد.

پس شکی نیست که ما تمام تلاش ، دانش و تجهیزات خود را در فروش هرچه سریعتر ملکتان بکار بسته ایم.

ولی با تمام این تفاسیر ، با ورود به برگه آگهی ملک ، 2 مورد از مهمترین مؤلفه های مهم که تأثیر بسزایی در سرعت فروش ملکتان دارد، گنجانده شده است. که همین 2 مورد باعث تمایز MELK20 از دیگر سایت های آگهی خانه و ویلا شده است؛

ما شکی نداریم، شما نیز شک نکنید و امیدوار باشید که با ثبت آگهی ملکتان در سایت Melk20 ،
قدم مهمی در فروش هر چه سریعتر ملکتان برداشته اید.(طریقه فروش سریع ملک)

تکنیک های موفق برای فروش زمین

وقتی نوبت به فروش زمین می رسد، بسیاری از مردم کاملاً مطمئن نیستند که از کجا شروع کنند. یا اینکه روند فروش زمین به چه شکل است.

برخی از مالکان در بازار سنتی املاک و مستغلات ، اقدام به فروش می کنند. برخی دیگر زمین خود را در اختیار سازنده قرار می دهند و پس از اتمام ملک چند واحد از آن را برای خود بر می‌دارند. و برخی دیگر اولین پیشنهاد نقدی را که دریافت می کنند می پذیرند.

اگرچه این روش‌ها، روش‌های خوبی برای فروش زمین شما هستند، اما بعید است که ملکتان را با بهترین قیمت بفروشید. برای فروش زمین به ارزش واقعی آن در بازار، باید بدانید که نوع زمین شما و فرآیند فروش انتخابی شما چگونه می تواند بر فروش شما تأثیر بگذارد. همچنین می‌توانید مقاله ” متن آگهی فروش زمین ” را جهت آگهی نویسی حرفه‌ای مطالعه کنید.

چگونه خانه ویلا و یا زمین خود را سریعتر بفروشم؟
جستجو از روی نقشه و ثبت امتیاز دسترسی ملک

به نقل از دنیای اقتصاد، واسطه‌‌‌های ملکی فعال در بازار زمین می‌‌‌گویند:

اگر مالکی برای فروش زمین خود قصد جدی داشته باشد، احتمالا باید چند ماه در صف فروش باقی بماند. رکود در بازار زمین و املاک کلنگی از چند ماه قبل در بازار معاملات ملکی پایتخت حاکم بوده است. اما در عین حال برخی مالکان املاک زمین به فروش ملک خود در همین شرایط تمایل دارند.

دنیای اقتصاد

جهت فروش سریع ملکتان به سایت Melk20 اعتماد کنید.

زیرا با ثبت آگهی در Melk20 احتمال و سرعت فروش ملکتان را چند برابر خواهید کرد. و با ثبت آگهی زمین، ویلا و آپارتمان در این سایت می توانید املاک خود را به بیشترین مشتری هدف که خریداران و سرمایه گذاران املاک هستند نمایش دهید. ( ساخت سریع ویلا )
با درج آگهی فروش در سایت ملک 20 ، علاوه بر نمایش آگهی برای بازدید کنندگان سایت Melk20 ، آگهی شما در 7 شبکه اجتماعی پر بازدید نیز نمایش داده خواهد شد. و همچنین آگهی شما رتبه بالایی در نتایج گوگل کسب خواهد کرد.

مجدداً از شما برای بازدید از مقاله ” چگونه ملکم را سریع بفروشم؟ ” بسیار سپاسگذاریم.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. 0937****0033 18 فوریه, 2023 پاسخ

    آیا شما تبلیغات ویژه هم برای تسریع در فروش زمین انجام میدین؟

    1. سعید 16 اکتبر, 2023 پاسخ

      خیر تبلیغات فقط از طریق دکمه ثبت آگهی که در بالای برگه قرار داره ، انجام میشه.
      و برای تمامی افراد و املاکی که ثبت می کنن به یک میزان انجام میشه.
      اگه میخواید که ملک شما بیشتر دیده بشه باید از قسمت پروفایل خودتون ملک رو نردبان یا فوری کنید.

  2. محسن قنبری
    محسن قنبری 16 اکتبر, 2023 پاسخ

    سلام . در مورد فروش سریع ملک توضیحات زیاد و خوبی دادید ولی در رابطه سایت هایی ملک رو سریع بفروش می رسونن هیچ سایتی رو اعلام نکردید.
    لطفاً چند تا سایت اعلام کنید که ارزش ثبت ملک و ارزش هزینه کردن رو داشته باشن.
    پیشاپیش ممنونم ازتون.

    1. سعید 16 اکتبر, 2023 پاسخ

      عرض ادب . ممنونم که مارو انتخاب کردید. دوست عزیز باور کن نمیشه هیچ سایت خاصی رو که تو سرعت فروش املاک شما تأثیر مستقیم داشته باشه، اعلام کرد.
      چون عوامل زیادی برای فروش فوری مؤثرن. مثل قیمت ، لوکیشن ، فصل ، بازار و خیلی از عوامل دیگه.
      پس اگه سایتی رو اعلام نمیکنم به این خاطره که شرمندتون نشم.

  3. محسن
    محسن 2 نوامبر, 2023 پاسخ

    من ملکم رو همینجا فروختم

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حساب کاربری
پلن اقتصادی
ثبت آگـهی
آگهی نقشه
اپ موبایل

در صورتی که فروشنده فوری ملک هستید روی دکمه زیر کلیک کنید.

ثبت آگهی فروش ملک فوری

خریدار ملک فوری هستید؟

مشخصات خود را وارد کنید تا در صورت وجود املاک زیر قیمت منطقه ، به شما اطلاع داده شود.