همراهی شما در بازدید از ” خانه ها و برج های تهران و نیاوران ” باعث افتخار ماست. خانه های مجلل، مراکز خرید و تفریحات، زندگی لوکسی را در تهران، پایتخت ایران ایجاد کرده است و پیشنهاد میکنم از بهترین سایت املاک تهران بازدید کنید.

برج ها و خانه های لوکس تهران

هنگام بررسی «قیمت آپارتمان ها در تهران» به خانه هایی با قیمت های نجومی برمیخوریم. اما این خانه ها بیشتر در کدام یک از محله های تهران قرار دارند؟ در این مقاله به بررسی برج های لاکچری و خانه های گران قیمت شهر تهران خواهیم پرداخت.

برج های لوکس در تهران شامل موارد مختلف به شرح زیر است:

  • برج آلتون کورت در نیاوران
  • برج روما رزیدنس در کامرانیه تهران
  • برج لوکس رولکس در فرمانیه
  • برج لوکس چناران در الهیه
  • مجتمع لوکس پارامیس خیابان فرشته
خانه ها و برج های لوکس تهران
خانه ها و برج های لوکس تهران

خانه های لوکس : این برج ها با تکنولوژی مدرن ساختمانی و طراحی داخلی مجلل که شامل امکانات ویژه ای مانند باند فرود هلیکوپتر، پزشک خاص، کارواش، سالن بدنسازی با مربیان حرفه ای و باغ عمودی است. همچنین این ساختمان‌های مجلل که توسط معماران مشهور ایرانی طراحی شده‌اند، مجهز به سیستم هوشمندی هستند که در آن می‌توانید خانه خود را از راه دور با اتصال به اینترنت کنترل کنید. پنج برترین آسمان خراش مسکونی به شرح زیر است:

برج آلتون کورت (نیاوران)

برج آلتون ( Alton Court ) نیز به عنوان یکی از برج های لوکس تهران شناخته میشود. این برج در محله نیاوران ( خرید و فروش خانه و آپارتمان در نیاوران ) تهران واقع شده و شامل 24 طبقه و 60 واحد مسکونی و 2 پنت هاوس است.

آپارتمان گران قیمت آلتون کورت را از راه دور می توانید به وضوح ببینید که در یکی از محله های مرفه نشین تهران واقع شده است. سطح ساخت و ساز این ساختمان به طور غیر قابل مقایسه ای نسبت به سایر ساختمان های شهر برتری دارد و جزو گران ترین آپارتمان های تهران است. همانطور که تصور می‌کنید، این برج دارای استخرهای مجزا برای زنان و مردان و سالن‌های ماساژ، بیلیارد و سالن‌های بدنسازی است تا ساکنان را در اوقات فراغت خود سرگرم کنند.

برج لوکس آلتون کورت نیاوران تهران
برج لوکس آلتون کورت نیاوران تهران

هر واحد مسکونی این ساختمان دارای پنت هاوس دوبلکس و تریپلکس بین 200 تا 640 متر مربع و دو پنت هاوس این برج 500 و 640 متر مربع هستند. وجود فضای سبز بسیار زیبا از نقاط قوت و زیبایی های این برج است و دارای 150 پارکینگ می باشد..

این مجتمع مسکونی دارای امکاناتی نظیر زمین تنیس، روف گاردن، سالن بدنسازی، باند فرود هلیکوپتر، سالن ماساژ و سالن بیلیارد می باشد.

آیا می خواهید از منشور آپارتمان نشینی بدانید؟

برج روما رزیدنس (کامرانیه)

برج روما رزیندس تهران (Roma Residence Residential Tower) که در بلوار و منطقه کامرانیه شمالی واقع شده است، مساحتی در حدود هفت هزار متر مربع دارد. این برج دارای 15 طبقه و 65 واحد مسکونی هست. هر واحد مسکونی در برج روما رزیدنس بین 350 تا 400 متر مربع است. البته از طبقات ششم تا سیزدهم روما رزیدنس نیز دو واحد 600 متر مربعی و 400 متر مربعی وجود دارد. 

 
برج مسکونی روما رزیدنس کامرانیه
برج مسکونی روما رزیدنس کامرانیه

برج مسکونی Roma Residence دارای دو پنت هاوس به مساحت 926 و 1400 متر مربع می باشد. همچنین این برج یکی از هوشمندترین ساختمان های تهران است که مجهز به کنترلرهای هوشمند ABB، سیستم گرمایش و سرمایش هوشمند و سیستم روشنایی هوشمند است.

برج رولکس فرمانیه تهران

برج رولکس یکی از گران ترین برج های تهران است. این برج یکی از مجلل ترین ساختمان های تهران است که افراد مشهور در آن زندگی می کنند.

برج زیبای رولکس 16 طبقه و 52 واحد مسکونی دارد. آپارتمان های این برج بین 130 تا 300 متر مربع دارند. از برجسته‌ترین امکانات این برج می‌توان به استخر 700 متری و سالن ورزشی مجهز آن اشاره کرد و دارای 80 پارکینگ می باشد و در منطقه فرمانیه قرار دارد.

آیا می خواهید از نمونه متن آگهی فروش آپارتمان بازدید کنید؟

برج لوکس رولکس فرمانیه در تهران

پیشنهاد می کنیم که از این مقاله هم بازدید کنید : قیمت زمین در مناطق مختلف تهران

برج چناران (Chenaran Tower)

ساختمان چناران در یکی از محله های مجلل شمیرانات، الهیه تهران واقع شده است. این ساختمان افسانه ای در 13 طبقه با 26 واحد مسکونی که هر واحد مساحتی بین 320 تا 640 متر مربع دارد ساخته شده است.

برج چناران تهران که در یکی از مرفه ترین مناطق شهر قرار دارد. طراحی برج چناران برداشتی مدرنیستی از معماری ارگانیک است. طراحان آن آرمان هایی را بر اساس ظاهر طبیعی درخت افرا در نظر گرفتند تا حس طبیعت را در بیننده برانگیزند. اهمیت این کشف در به دست آوردن درک بهتر از انگیزه های ایجاد این برج است که پیوندی بین فرهنگ قدیمی و احترام به زیبایی های ارگانیک طبیعت است. طراحی این سازه بازتاب فرهنگ درخت نمادین تهران، درخت افرا است. درختان افرا نقش بسزایی در شهر دارند. این برج دارای 26 واحد در 13 طبقه است که 1 تا 3 آپارتمان در هر طبقه و یک پنت هاوس در طبقه بالا قرار دارد. در برج چناران حدود 8000 متر مربع زیربنای وجود دارد و طول هر یک از آپارتمان های آن بین 320 تا 640 متر است.

برج و مجتمع لوکس چناران
برج و مجتمع لوکس چناران در الهیه تهران

مرکز تناسب اندام عالی، استخر شنا، و پیست دوچرخه سواری مجهز تنها تعدادی از امکانات موجود در این ملک مجلل است. برج چناران که در منطقه الهیه تهران قرار دارد، با وسعتی نزدیک به هشت هزار متر مربع است. هر طبقه شامل 1 تا 3 واحد است و در طبقه آخر یک پنت هاوس قرار دارد. جالب است بدانید که برج چناران در جمع 5 ساختمان برتر تهران قرار دارد. _ قیمت خانه در الهیه کرمانشاه

مجتمع پارامیس (Paramis Complex)

مجموعه پارامیس واقع در خیابان فرشته یکی از باشکوه ترین بناهای پایتخت است که امکانات رفاهی و مزیت های متنوعی را در اختیار ساکنین قرار می دهد. نما، طراحی داخلی، تزئینات و اثاثیه مجموعه همگی کلاسیک هستند، مانند بقیه سازه ها. طراحی این مجموعه بسیار جذاب است. دارای چندین نقطه قوت معماری و طراحی است که همه آنها دقت و نظارت تیم ساخت و طراحی را در طول توسعه و تکمیل مجموعه نشان می دهد.

مردم به ندرت خانه‌های بسیار گران‌قیمت می‌خرند، اما به نظر می‌رسد که صاحبان آن‌ها اهمیتی نمی‌دهند. این ممکن است به این دلیل باشد که اگرچه املاک و مستغلات در یک اقتصاد نامطمئن با پول ملی در حال فروپاشی است که طی چهار سال 10 برابر شده است، اما هنوز یک روش قابل اعتماد برای تضمین پول است. یک آپارتمان پنت هاوس در تهران اخیراً به قیمت 10 میلیون دلار فروخته شد، اما خانه های مشابه در بورلی هیلز، کالیفرنیا، به مراتب ارزان تر از خانه های مناطق شمالی تهران هستند.

مجتمع پارامیس
مجتمع پارامیس (Paramis Complex) در خیابان فرشته تهران

منابع مختلف یک آپارتمان پنت هاوس 9000 متر مربعی در تهران به مبلغ 15 میلیون دلار و یک خانه به میزان قابل توجهی بزرگتر در بورلی هیلز را که با قیمت 7.5 میلیون دلار در دسترس بود مقایسه کرده اند. املاک با حدود 10000 متر مربع مساحت نشیمن اغلب شامل یک روف گاردن، مرکز ورزش، جکوزی، و 5 تا 6 اتاق خواب – یک اتاق نشیمن باشکوه و جادار و همچنین، بیشتر، یک استخر است. در اینجا لیستی از گران ترین آپارتمان های تهران آمده است:

هتل های لوکس

در طول اقامت خود در تهران می توانید تعطیلات خود را در هتل های مجلل سپری کنید. برخی از هتل های لوکس به شرح زیر است:

  • هتل اسپیناس پالاس
  • هتل اسپیناس
  • هتل پارسیان انقلاب
  • هتل بین المللی پارسیان استقلال
  • هتل هما
  • هتل لاله

تجمل گرایی سبک زندگی خاصی است که برخی از طبقات جامعه را شامل می شود.

مراکز خرید لوکس تهران

بخش دیگری از سبک زندگی لوکس و گذراندن اوقات فراغت این قشر از مردم در تهران به گذراندن وقت در مراکز خرید مجلل بستگی دارد. این مراکز خرید لوکس دارای فروشگاه های مدرن، فودکورت، گالری جواهرات، پارک تفریحی و غیره می باشند. ده مرکز خرید لوکس برتر تهران به شرح زیر است:

مراکز خرید لوکس و فروشگاه های لاکچری تهران
مراکز خرید لوکس و فروشگاه های لاکچری تهران
  • مرکز خرید پالادیوم که در منطقه ولنجک قرار دارد.
  • مرکز خرید گالریا که در منطقه ولنجک قرار دارد.
  • مرکز آوا که در منطقه اقدسیه واقع شده است.
  • سام سنتر که در خیابان فرشته قرار دارد.
  • مرکز خرید مدرن الهیه که در بلوار آفریقا واقع شده است.
  • مرکز خرید سانا که در منطقه آندراسگو واقع شده است.
  • مرکز آسمان که در منطقه لواسان واقع شده است.
  • مرکز خرید الماس ایرانیان که در خیابان نیرو زمینی قرار دارد.
  • مرکز خرید بام لند که در منطقه چیتگر قرار دارد.
  • مرکز خرید ارگ که در منطقه تجریش قرار دارد.

سرگرمی های لوکس تهران

سرگرمی های لوکس بخشی هیجان انگیز از این سبک زندگی است که به مردم کمک می کند از تعطیلات لذت ببرند و زمان خود را در فضایی راحت سپری کنند.

قیمت زمین در منطقه 20 تهران چقدر است؟

اسکی

چهار پیست اسکی برتر نزدیک به تهران به شرح زیر است:

  • پیست اسکی دربندسر
  • پیست اسکی شمشک
  • پیست اسکی توچال
  • پیست اسکی شاخص

پاراگلایدر

شما می توانید از این تجربه پرواز شگفت انگیز در این سایت های پروازی به شرح زیر لذت ببرید:

  • شهران در بزرگراه آب شناسان واقع شده است.
  • امام زاده هاشم در جاده آبعلی قرار دارد.
  • آبسرد در منطقه آبعلی قرار دارد.
  • لواسان که در اتوبان بابایی واقع شده است.

بالن سواری

در خلال این تفریحات مجلل در دشت ری می توانید در آسمان پرواز کنید.

  • ایستگاه بالن‌سواری آبسرد دماوند : دماوند به عنوان مجهزترین و بزرگترین ایستگاه بالن سواری در ایران می باشد.
  • ایستگاه بالن سواری دشت ری

غواصی در تهران

در مرکز فرهنگی ورزشی شهید چمران که روبروی ایستگاه متروی آیت الله صدر در خیابان شریعتی قرار دارد می توانید دنیای زیر آب را ببینید.

طریقه فروش فوری خانه در تهران چگونه است؟

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حساب کاربری
پلن اقتصادی
ثبت آگـهی
آگهی نقشه
اپ موبایل