بیشترین سرعت فروش ملک و بهترین قیمت املاک

چگونه ملک خود را به سرعت و با قیمت مناسب بفروشم

ممکن است شما به این فکر باشید که ما باید ملک شما را خیلی سریعتر از آنچه فکر می کنید، بفروشیم. ممکن است این ملک رویایی باشد که به بازار می آید و می خواهید سریعاً خریدار به شما تضمین دهد که در خرید ملک شما جدی است. ممکن است خانه جدید و مدرنی باشد […]

راه های فروش سریع خانه

بهترین راه برای فروش سریع خانه

اگر می خواهید بهترین راه و بهترین قیمت را برای فروش خانه خود داشته باشید، به دو چیز اصلی نیاز دارید: شما به تعداد زیادی از خریداران بالقوه نیاز دارید تا خانه شما را ببینند. هر خریدار، احساس متفاوتی در مورد ارزش خانه شما برای خودش خواهد داشت . هرچه افراد بیشتری ملک شما را […]

بهترین راه خرید و فروش ویلا و زمین

بهترین راه خرید و فروش زمین و ویلا

با سلام ؛ از اینکه سایت ما را برای دریافت پاسخ خود انتخاب کردید و بهترین راه خرید و فروش زمین و ویلا را از ما جویا شدید، بسیار سپاسگذاریم. بهترین راه فروش املاک یکی از بهترین راه های فروش زمین ثبت آگهی در سایت ملک ۲۰ است. این سؤالیست که شاید در وحله اول […]

آگهی رایگان آپارتمان ، زمین ، خانه مسکونی

چگونه ملک را سریع بفروشم؟

سلام دوست عزیز؛ از اینکه Melk20 را برای خواندن مقاله « چگونه ملکم را سریعتر بفروشم؟ » انتخاب کردید، بسیار ممنونیم. برای فروش سریع ملک چیکار کنم؟ در جلب اعتماد خریدار ملکتان، قدمی برداشته اید؟ پاسخ به سئوال مطرح شده یعنی؛ ” چگونه می توانید ملک خود مثل زمین یا ویلای خود را سریعتر بفروش برسانید ” […]

فروش سریع ملک

فروش سریع ملک در melk20 برای آگهی املاکی است که جهت فروش فوری درج شده اند و مطمئناً اینگونه املاک دارای قیمت مناسب تری نسبت به دیگر املاک هستند. بازدید کنندگان این صفحه معمولاً خریدار ملک فوری هستند.

فروش سریع ملک فروش سریع ملک

فروش فوری ملک

این مقاله برای کسانی مناسب است که سعی در فروش فوری ملک و بدنبال خریدار ملک فوری هستند. ما قبلاً گفته‌ایم و دوباره خواهیم گفت - وقتی تصمیم به فروش خانه خود گرفتید، در حالت ایده‌آل باید بتوانید خانه خود را ظرف 6 ماه بفروشید. فروشنده هایی هستند که می توانند ملک خود را به سرعت بفروشند و کسانی نیز هستند که نمی توانند ملک خود را با قیمت منصفانه به سرعت و کارآمد بفروشند.

مهمترین جنبه فرآیند فروش زمین ، ویلا آپارتمان و دیگر املاک که فروشنده باید به خاطر بسپارد این است - 1000 تومان در دست شما امروز بسیار بیشتر از 1000 تومان فردا ارزش دارد. این ضرب المثل که با نام «پرنده ای در دست در بوته دو تا ارزش دارد» نیز شناخته می شود، یک ضرب المثل جاودانه است و به ارزش «مبتنی بر زمان» پول اشاره دارد. در درجه اول 4 دلیل اصلی برای این وجود دارد.

هر چه سریعتر سرمایه گذاری کنید.

واضح است که هر چه زودتر سرمایه گذاری کنید، بازدهی بیشتر و سریعتری خواهید داشت وقتی امروز پولی را سرمایه گذاری می کنید، از همین امروز شروع به کسب سود می کنید. پولی که حالا به دست می آورید، بیشتر از پولی که شش ماه یا یک سال بعد به دست می آورید، ارزش خواهد داشت.

تورم در فروش فوری

جدا از جنبه های سودآوری، افزایش تورم نیز ارزش ریال شما را امروز بیشتر از فردا می کند. بنابراین یک ریال فردا قدرت خرید کمتری دارد. حتی وقتی دولت می گوید که نرخ تورم، حاشیه ای یا حباب است، باز هم وجود دارد. حتی اگر نرخ تورم کمتر باشد. وقتی نوبت به افزایش هزینه‌ بیشتر برای تحصیل فرزندتان، خدمات پزشکی برای خانواده‌تان یا پر کردن باک بنزین خودروتان می‌رسد، تفاوت احساس میشود.

هزینه های جاری خریدار ملک فوری

از آنجایی که ما در مورد ارزش پول امروز بیشتر از ارزش فردا در رابطه با املاک و مستغلات و به ویژه دارایی خود صحبت می کنیم، مهم است که هزینه های جاری را در نظر بگیرید. هزینه های مالکیت خانه شما شامل هزینه های مداوم نگهداری عمومی، مالیات بر دارایی، تعمیرات و غیره است. اگر امروز می توانید ملک خود را بفروشید و مجبور نیستید برای آن هزینه ها بپردازید. وقتی چند ماه یا یک سال محاسبه اضافه کنید، پس انداز می تواند قابل توجه باشد. سازه ها در شهرهای شمالی که هر ساله در معرض بادهای شدید و بارندگی هستند که منجر به فرسودگی و رطوبت شدید سازه ها می شود. هزینه های تعمیرات بسیار سنگین است. هرچه زودتر ملک خود را بفروشید، این هزینه ها خلاص خواهید شد!

[caption id="attachment_29370" align="alignnone" width="860"]اگر خریدار ملک فوری هستید، سایت Melk20 بهترین گزینه برای خرید املاک فروش فوری برای شماست. اگر خریدار ملک فوری هستید، سایت Melk20 بهترین گزینه برای خرید املاک فروش فوری برای شماست.[/caption]در ضمن سال به سال از "خریدار ملک فوری" نیز کاسته می‌شود.

ویژگی اثر تورم

تنها زمانی که یک دلار ممکن است فردا کمتر از یک دلار ارزش داشته باشد، در بازاری است که به سرعت افزایش می یابد. اما ما می دانیم که چقدر نادر است! در سناریوی فعلی، انتظار نداشته باشید که بازارها حداقل تا 5 سال آینده به سرعت افزایش پیدا کنند.

تعمیرات غیر منتظره و سرعت در فروش

همچنین متوجه می‌شوید که چرا وقتی با تعمیر غیرمنتظره‌ای مواجه می‌شوید و به بودجه فوری نیاز دارید، ارزش پول امروز بیشتر از فردا است. فقط به این دلیل که امروز همه چیز هولناک است، به این معنی نیست که فردا اضطراری وجود ندارد. وقتی نوبت به خانه‌ها می‌رسد، همیشه منتظر چیزهای غیرمنتظره باشید، به‌ویژه زمانی که باران‌های موسمی فصلی خشم خود را آزاد می‌کند! بگویید ناگهان نشتی آب وجود دارد یا بخشی از سقف کاذب شما فرو می ریزد. اکنون با این شرایط نمی توانید خانه خود را بفروشید. شما با هزینه تعمیر مشکل روبرو هستید - هزینه هایی که می تواند به هزار روپیه برسد. اگر امیدوارید در آینده خریدار پیدا کنید یا حتی برای امنیت و امنیت خود و خانواده تان، نمی توانید این هزینه را به تعویق بیندازید.

رویدادهای غیرمنتظره ممکن است در هر زمانی رخ دهد. فروشندگان و سرمایه گذاران باتجربه خانه ارزش پول امروز را بیشتر از فردا می دانند. و برای فروش سریع املاک خود اقدام می کنند و به سرعت معامله را می بندند زیرا چه کسی می داند فردا چه پیش رو دارند.

فروش سریع ملک در Melk20 فروش فوری ملک

از برگه اکسل استفاده کنید

بسیاری از فروشندگان خانه های ساده در هنگام فروش خانه خود به صورت مطلق فکر می کنند. آنها باید در عوض به روپیه های تنظیم شده با زمان فکر کنند. استدلال آنها چیزی شبیه به این است - "من دوازده کرور برای خانه ام می خواهم. حتی اگر مجبور باشم دو سال صبر کنم تا آن قیمت را بدست بیاورم، بهتر از فروش امروز به قیمت ده کرور است.» اما آیا اینطور است؟

آیا میخواهید بدانید نسق یعنی چه و نمونه قرارداد آن را ببینید؟

یک مثال زنده فروش سریع املاک

فرض کنید خانه شما برای 5.000.000.000 تومان به فروش گذاشته شده است. و فرض کنیم امروز آن را می فروشید. پس از پوشش هزینه های فروش فوری که شامل کارمزد دلالان 200.000.000 و سایر هزینه ها مانند حق تمبر و ثبت 100.000.000 تومان می شود و هزینه های دیگر، مبلغ خالص بسیار کمتر خواهد شد. پس از آن، مالیات بر عایدی سرمایه را کم می کنید. این یک مثال فوری از این است که چرا امروز هوشمندانه تر است امروز ملک خود را به قیمت معقولانه تر بفروشید تا اینکه منتظر بمانید و هزینه های بیشتری صرف کنید.

هزینه فرصت سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

اگر همان خریدار بیش از یک سال منتظر بماند و در نهایت آن را به قیمت 4 میلیارد بفروشد. هنگامی که مالیات بر دارایی و "هزینه فرصت سرمایه گذاری" را جمع کنید، مقدار خالص حاصله که در دست فروشنده قرار می گیرد کمتر از آن چیزی است که اگر ملک را به سرعت می فروخت، به دست می آورد. بدتر از آن این است که فروشنده بیش از یک سال منتظر ماند تا ملک را بفروشد و در نهایت از سر ناامیدی ملک را با ضرر و با قیمت 3 میلیارد یا حتی کمتر فروخت. زیان هایی که اکنون فروشنده با آن مواجه شده است بسیار زیاد است. این به این دلیل است که بیش از یک سال هزینه هایی مانند وام مسکن، بیمه و نگهداری عمومی به صورت ماهانه روی هم جمع می شود. همه آن به مجموع هزینه ای که از قیمت فروش کسر می شود جمع می شود.

دیگر هزینه‌های سرمایه گذاری

به غیر از هزینه های نگهداری عمومی، اجازه دهید هزینه فرصت سرمایه گذاری را در نظر بگیریم که روی 6 درصد تعیین شده است. هزینه فرصت سرمایه گذاری دقیقا چیست و چرا فاکتورگیری آن مهم است؟ هزینه فرصت سرمایه گذاری چیزی است که احتمالاً می توانید از سرمایه گذاری پولی که از فروش ملک خود به دست می آورید به دست آورید.

بگذارید فرض کنیم که امروز برای فروش ویلا خود، مبلغ 5,000,000,000 تومان دریافت کردید. سپس محاسبه می کنید که چگونه و کجا می توانید آن پول را برای دریافت نرخ بازدهی بالا سرمایه گذاری کنید. اگر خانه شما هیچ وام مسکنی روی آن نداشت، می توانید کل مبلغ 5,000,000,000 تومان را در زمان فروش در هر بروکر مالی مختلف پس از کسر مالیات سرمایه گذاری کنید و می توانید 5٪ یا بیشتر سود کسب کنید. بنابراین هزینه فرصت سرمایه گذاری را می توان بین 5 تا 6 درصد تعیین کرد که بر اساس منافع از دست رفته و همچنین هزینه های اضافه شده است که در هر ماه چندین برابر می شود. هر چه مدت طولانی تری ملک شما در بازار باقی بماند ضررهای احتمالی شما بیشتر خواهد بود!

با استفاده از این مثال، اهمیت درک مفهوم ارزش زمانی پول برای یک فروشنده خانه باید روشن باشد. برای هر کسی باید کاملاً واضح باشد که یک کرور به‌دست‌آمده امروز از طریق فروش خانه‌تان قطعاً بیش از یک کرور در آینده در آینده ارزش دارد.

یکی از بیشترین جستجوی کاربران در سایت ها که نشان دهنده دغدغه فروشندگان است جمله "فروش فوری ملک پول لازم" است.

ذهنیت خود را تغییر دهید

همانطور که دیدیم هر چه ملک شما مدت بیشتری در بازار بماند بدون اینکه بفروشید مقدار کمتری از پولی که در نهایت پس از انجام فروش در دستتان دریافت می کنید. به همین دلیل است که ما فروشندگان را تشویق می‌کنیم تا طرز تفکر خود را از عبارت‌های مطلق مانند «این دقیقاً همان چیزی است که من می‌خواهم و تکان نمی‌خورم» تغییر دهند تا قیمت فروش یک ملک با زمان تعدیل شده را درک کنند و بگویند: «من حاضرم با یک ملک مذاکره کنم. خریدار که پیشنهاد معقول می دهد و ملک من را سریع می فروشد.»

همچنین اجازه می دهد تا به جنبه دیگری از عدم توانایی در "فروش سریع ملک" خود نگاه کنیم. جدا از هزینه‌های مداوم که هر ماه روی هم انباشته می‌شوند، آزردگی و تشدید هم وجود دارد که شما و خانواده‌تان در این فرآیند تجربه می‌کنید. هر بار که دلال املاک شما خریدار بالقوه دیگری می آورد، شما و خانواده تان مجبور خواهید بود بارها و بارها روند تمیز کردن خانه خود را انجام دهید و آن را کامل جلوه دهید - لباس های کثیف باید برداشته شوند، نوجوانان ممکن است مجبور شوند خانه را ترک کنند. خانه و رفتن به جای دیگری در حالی که خریداران ملک را می بینند، باید تخت ها درست شود، ظرف ها کنار گذاشته شود و غیره. استرس ناشی از تماس مداوم برای آماده کردن خانه در حالت "نمایش" برای ماه ها یا سال ها می تواند بر شما و خانواده شما تأثیر بگذارد. این می تواند هر کسی را دیوانه کند!

فروش فوری ملک فروش فوری ملک

نظافت خانه برای بازدیدکنندگان

همچنین چیزی وجود دارد که در مقاله قبلی در مورد آن صحبت کردیمدر مورد اینکه چرا باید اطمینان حاصل کنید که ملک شما ظرف 6 ماه پس از فهرست شدن در بازار به فروش می رسد. هر چه ملک شما بیشتر فروخته نشود، «فرسوده‌تر» یا فرسوده‌تر می‌شود. کارگزاران املاک و دلالان در هر منطقه یک جامعه فشرده هستند. آنها سوال خواهند کرد که چرا فروش خانه شما اینقدر طول می کشد. شاید مشکلی در آن وجود داشته باشد. نمایندگان و کارگزاران نیز نمی خواهند وقت خود را تلف کنند. آن‌ها ترجیح می‌دهند وقت خود را صرف خرید و فروش کنند که واقعاً برایشان درآمد داشته باشد. آنها ممکن است شروع به اجتناب از خانه شما کنند. به غیر از نمایندگان و دلالان، باید به یاد داشته باشید که تعداد خریداران بالقوه برای خانه شما نیز کم است و اگر همه خریداران بالقوه آمده باشند و ملک شما را دیده باشند و موفق به فروش نشده باشید، به مشکل می خورید! خریداران و سرمایه گذاران نیز وقتی می شنوند که ملکی برای سال ها فروخته نمی شود، تمایل چندانی به خرید آن ندارند. همانطور که فروشنده منتظر است تا خریدار قیمت بالاتری را ارائه دهد، خریدار بالقوه نیز منتظر یک تخفیف بزرگ است! بنابراین هیچ پیشرفتی در فروش ایجاد نمی شود!

اعتماد بنفس هنگام فروش املاک

این ممکن است بسیار عجیب و غیر شهودی به نظر برسد، اما من با صاحبان خانه صحبت کرده ام و این موضع را برای آنها توضیح داده ام، اما بارها آنها به سادگی از درک این مفهوم خودداری می کنند و اغلب اهمیتی نمی دهند! آنها ترجیح می دهند یک یا دو سال بعد رقم بالایی دریافت کنند، حتی اگر در واقع مبلغ بسیار کمتری در دست داشته باشند - فقط برای اینکه بتوانند به مردم مباهات کنند که چنین پولی به دست آورده اند! فروشندگان خانه با تجربه بهتر از آن می دانند. هرچه سرعت بازار املاک و مستغلات کندتر باشد، این واقعیت مهمتر است. وقتی بازار مانند دنیای پس از کووید در حال نزول است ، تأثیر منفی هزینه های حمل قیمت ملک شما چندین برابر می شود!

تنها زمانی که این عامل صادق نیست، در دوره حباب املاک و مستغلات است که قیمت خانه ها با نرخی بالاتر از هزینه های مورد نیاز برای اداره ملک به اضافه هزینه های فرصتی که در بالا توضیح دادیم افزایش می یابد. تنها در چنین دوره های رونقی منطقی است که ملک شما در بازار فروخته نشده باقی بماند.

فروش فوری ملک در سایت MELK20

البته به یاد داشته باشید که قیمت‌ها باید با نرخ‌های بسیار بالایی افزایش یابند - بسیار بیشتر از هزینه‌های فرصت در چنین سناریویی. دوباره حساب کن اگر نرخ وام مسکن شما 7 درصد در سال به اضافه تمام هزینه های شما باشد، باید امیدوار باشید که ملک شما 9 تا 12 درصد در سال افزایش یابد تا منطقی باشد که خانه شما برای مدت طولانی در بازار فروخته نشود. حالا کمی بنشینید و فکر کنید – فکر می‌کنید در آینده‌ای دور چه زمانی قیمت ملک از یک دوره حبابی دیگر عبور می‌کند؟! اگر در طول زندگی خود فکر نمی کردید که حق با شماست! زمانی که خوش بینی در هوا وجود داشته باشد، قیمت ها افزایش می یابد. روشی که جهان و محیط زیست با گرم شدن کره زمین پیش می رود، افزایش سطح آب دریاها و ریزش های اقتصادی بیش از آنکه استثنا باشد، عادی است.

در سایت ملک 20 فروش ملک در کمترین زمان را تجربه کنید.

کاری که با پول انجام می دهید

نکته بعدی که قرار است به آن بپردازیم این است که عنوان این بخش چه می گوید: با پولی که از فروش خانه خود به دست می آورید چه باید کرد؟ اکثر فروشندگان خانه به ندرت به این نکته توجه می کنند. فروشندگان موفق املاک در این مورد بسیار واضح هستند. برای آنها پولی که از فروش این ملک به دست می آورند از اهمیت کمتری نسبت به آنچه قصد دارند با وجوه حاصل از فروش انجام دهند، است.

مثال تهران:

به عنوان مثال، در شرایط بازار نرم فعلی در شهرهای مترو تهران، که در آن عرضه مسکن و موجودی فروخته نشده زیادی وجود دارد، خریداران به دلیل استیصال شدید برخی از فروشندگان، فرصتی برای خرید یک خانه جدید دارند. در چنین شرایطی و در شرایطی که با همه‌گیری ویروس کرونا تقویت می‌شود ، بهتر است ملک خود را در تهران سریع بفروشید و از آن پول برای بازگشت سریع به بازار استفاده کنید. به دلیل شرایط فعلی که بازار خریدار است، شما نیز فرصتی عالی برای خرید یک معامله شگفت‌انگیز برای ملک دیگری دارید که دچار فرسایش شدید قیمت شده است. به این ترتیب چیزی که از فروش خانه خود صرف نظر کرده اید در خرید ملک بعدی شما بیش از پیش جبران خواهد شد. وقتی می گویم این نکته را متوجه می شوید:

امروز خانه خود را به هر قیمتی می‌فروشید به اندازه آنچه می‌خواهید برای فردا بخرید مهم نیست.

بیایید بگوییم که شما هم مانند بسیاری از مردم قصد دارید پس از فروش سریع ملک و دریافت وجوه، خانه ای بزرگتر از خانه ای که می فروشید بخرید. در یک موقعیت معمولی، زمانی که خانواده‌ها تمایل به ارتقا دارند، تمایل دارند 50 درصد بیشتر برای خرید ملک گران‌تر سرمایه‌گذاری کنند، مگر اینکه به سمت حومه‌ای ارزان‌تر حرکت کنند. این بدان معناست که اگر خانه خود را به قیمت 5 کرون می‌فروشید، خرید بعدی شما 7.5 کرون خواهد بود. حالا اگر بازار مثل همیشه به روند صعودی خود ادامه دهد، این شکاف با گذشت هر روز بیشتر خواهد شد.

این را به خاطر بسپار

خانه ای که قصد خرید آن را دارید و قیمت بالاتری دارد نیز با قیمت بالاتری نسبت به خانه ای که می فروشید ارزش دارد. بنابراین بسیار توصیه می شود که معامله را در اسرع وقت انجام دهید.

در اینجا ایده خوبی خواهد بود که بازار را به عنوان یک کشتی که در حال ترک اسکله است تصور کنید. شکاف آب بین کشتی و اسکله به تدریج در حال افزایش است. هر چه بیشتر منتظر بمانید تا از فروش خانه خود درآمد کسب کنید تا بتوانید پول را در خانه بعدی خود سرمایه گذاری کنید، شکاف بیشتر می شود و جهش بیشتر می شود!

[caption id="attachment_28954" align="alignnone" width="1000"]فروش فوری ملک پول لازم و فروش ملک فوری فروش فوری ملک پول لازم و فروش ملک فوری[/caption]

به اهداف خود برسید

برای رسیدن به موفقیت در هر کاری باید یک هدف تعیین کنید. برای دستیابی به هدف خود از فروش ملک ، اگر ملک خود را با قیمت مناسبی که بازار در حال حاضر پشتیبانی می کند، بفروشید، می توانید هدف خود را برای فروش زودتر و کارآمدتر محقق کنید.

از سوی دیگر، اگر فکر میکنید که می توانید با بالا بردن قیمت  خانه تمام مشکلات مالی خود را حل کنید، این اتفاق نخواهد افتاد. خریداران ملک نمی خواهند مشکلات مالی شما را با پرداخت اضافی برای خانه شما حل کنند.

برای فروش سریع ملک‌ تان سایت ملک20 را از قلم نیندازید.

به طور خلاصه آنچه را که در کل این مقاله گفته ام: برای به دست آوردن بهترین ارزش برای ملکی که می فروشید، بهترین قیمتی را که بازار فعلی املاک و مستغلات می تواند برای ملکتان به شما بدهد، هدف گذاری کنید. و پس از آن فقط معطوف به فروش باشید و در سریع ترین زمان ممکن ، موارد را انجام دهید. این تضمین می کند که پول خود را سرمایه گذاری کنید، از شر وام های معوق خلاص شوید، هزینه های ماهانه این ملک را متوقف کنید و ادامه دهید و مرحله بعدی زندگی خود را شروع کنید.

Melk20 و تسریع در فروش ملکتان

Melk20 یک مشاور املاک و تبلیغات آنلاین ملک با تجربه بیش از 15 سال در زمینه بازاریابی آنلاین و استفاده از بهترین متدهای روز "فروش سریع املاک" در دنیا،  یک متحد سرشناس و آگاه برای خریداران و سرمایه گذارانی است که می خواهند هنگام خرید ملک در ایران انتخاب های آگاهانه ای داشته باشند. ملک۲۰ با مهارت های ارتباطی و بازاریابی عالی، روابط عمومی، استراتژی بازاریابی، املاک و مستغلات مشتری را مدیریت می کند. و در نهایت این که فروش فوری ملک شما در سایت Melk20، وظیفه ماست.

حساب کاربری
پلن اقتصادی
ثبت آگـهی
آگهی نقشه
اپ موبایل

در صورتی که فروشنده فوری ملک هستید روی دکمه زیر کلیک کنید.

ثبت آگهی فروش ملک فوری

خریدار ملک فوری هستید؟

مشخصات خود را وارد کنید تا در صورت وجود املاک زیر قیمت منطقه ، به شما اطلاع داده شود.