ممکن است شما به این فکر باشید که ما باید ملک شما را خیلی سریعتر از آنچه فکر می کنید، بفروشیم. ممکن است این ملک رویایی باشد که به بازار می آید و می خواهید سریعاً خریدار به شما تضمین دهد که در خرید ملک شما جدی است. ممکن است خانه جدید و مدرنی باشد که آماده است زودتر از آنچه انتظار می رفت، فروخته شود.

فروش ملک با بیشترین سرعت و بهترین قیمت
فروش ملک با بیشترین سرعت و بهترین قیمت

یا ممکن است چیزی چالش برانگیزتر مانند ملک ورثه ای باشد. دلیل نیاز به ” فروش سریع ملک ” هر چه که باشد، ضروری است که کمی وقت بگذارید تا بهترین راه برای فروش سریع نوع ملک خود را پیدا کنید. زیرا هر املاک با شرایط مختلف ، روش‌های متفاوتی نیز برای فروش دارند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

زمان درستی برای فروش ملکتان انتخاب کنید.

قرار دادن خانه خود در بازار در زمان مناسب فروش نیز به شما کمک می کند خانه خود را بالاتر از قیمت منطقه بفروشید. در سراسر کشور، بازار املاک و مستغلات در طول بهار و تابستان ، به طور خاص، اوایل اردیبهشت، افزایش می یابد . خانه هایی که در آن دوره زمانی فهرست شده اند، به احتمال زیاد با قیمت بالاتری به فروش می رسند.

خانه های مناسب خانواده‌های 4 یا 5 نفره ، در بازارهای فصلی مستعد هستند. والدینی که کودکانی در سن مدرسه دارند معمولاً نمی خواهند آنها را مجبور کنند مدرسه خود را در اواسط سال تغییر دهند، بنابراین سعی می کنند برای انتقال و خرید ملک در تعطیلات تابستان اقدام کنند. در ضمن این را هم بدانید که به طور کلی، زمستان معمولاً بدترین فصل برای فروش خانه است، به خصوص اگر در جایی به خصوص سرد زندگی می کنید.

تعیین و تخمین درست قیمت

اگر می خواهید خانه خود را با نرخ بالا بفروشید، تعیین قیمت مناسب بسیار مهم است. و در اکثر موارد یکی از پیچیده‌ترین بخش‌های فرآیند فروش است. در بازار فروشنده، ، خانه خود را با ارزش بازار یا حتی بالاتر از آن ست کنید و همچنان منتظرید پیشنهاداتی دریافت کنید. ولی در بازار خریدار، ممکن است لازم باشد خانه خود را با قیمتی بین 5 تا 10 درصد زیر قیمت تعیین نمایید.

برای فروش سریع ملکتان باید تخمین درستی از قیمت ملک خود داشته باشید.
برای فروش سریع ملکتان باید تخمین درستی از قیمت ملک خود داشته باشید.

آیا می خواهید نرم افزار محاسبه آنلاین قیمت ملک را دانلود کنید؟

اگر قیمت خانه خود را خیلی پایین بگذارید، حتی اگر آن را اندکی بالاتر از قیمت تعیین شده بفروشید، ضرر خواهید کرد. و خریداران بالقوه ممکن است نگران باشند اگر خانه شما به طور قابل توجهی پایین تر از خانه های مشابه برای فروش در بازار شما باشد، مشکلی برای خانه شما وجود دارد.

اما اگر نرخ ملک خود را با قیمت بسیار بالا درج کنید، خریداران بالقوه ای که واقعاً قصد خرید دارند را از دست خواهید داد. این می تواند باعث شود خانه شما روزهای بیشتری را در بازار بگذراند. در پایان، حتی ممکن است مجبور شوید قیمت را کاهش دهید. هر دوی اینها را می‌توان به‌عنوان پرچم‌های قرمز در نظر گرفت، کسی که تعجب می‌کند که چرا خانه شما فروخته می‌شود و حتی منجر به پیشنهادات کمتری می‌شود.

از کلاهبرداران دوری کنید

مهم است که بدانید که در کشوری هستیم که کلاهبرداران زیادی در این صنف کار می کنند که می توانند شما را ناامید کنند. دو روشی که آنها کار می کنند پیشنهاد می کنند خانه شما را به صورت نقدی با قیمت تعیین شده بخرند، اما کاری که آنها در واقع انجام می دهند این است که ملک شما را در لیستی که دارند به خریداران نقدی معرفی می کنند و این خریداران ممکن است با پول حاضر شوند یا نشوند. ترفند دیگر این است که در مورد قیمت و زمان خرید ملک خود توافق کنید، به عنوان مثال آنها موافقت می کنند که به قیمت 4000000000 (چهار میلیارد) ملک شما را بخرند و مبلغ را در عرض چهار هفته بپردازند، سپس، درست زمانی که شما انتظار معامله و رسیدن به پول نقد هستید، پیشنهاد خود را به 3500000000 (سه میلیارد و پانصد) میلیون کاهش می دهند. البته شما می توانید با همکاری با یک مشاور املاک معتبر از این امر جلوگیری کنید.

مزایای خرید ویلای شهرکی در چیست؟

حتماً این مورد را در نظر داشته باشید که ؛ قرارداد نمایندگی را تحت فشار هیچ مشاور املاک امضا نکنید .

مشاور خبره Melk20

چگونه خانه خود را به سرعت با قیمت مناسب بفروشم؟

تحقیق کنید که کدام نمایندگان نوع ملک شما را در منطقه شما می فروشند. برخی از نمایندگان در خانه‌های بزرگ و گران‌تر تخصص دارند، برخی دیگر بیشتر روی اجاره‌ها تمرکز می‌کنند. برخی به کدپستی خاصی پایبند هستند. آنچه ضروری است این است که با نماینده ای مانند ما که در چند ماه گذشته املاک مشابهی را به شما فروخته ایم صحبت کنید.

چگونه ملکم را سریع بفروشم
چگونه می توانم ملکم را سریع بفروشم و بهترین قیمت را بدست آورم

تصویر شما از بهترین راه فروش سریع خانه چیست؟

آنها بهترین ایده را در مورد بازار نوع ملک شما خواهند داشت زیرا تمام خریدارانی را که به دنبال ملکی مانند شما بوده اند و میزان آمادگی آنها برای خرید را می شناسند. مهم است که به ارزیابی آنها در مورد اینکه آیا بازار ملک شخصی شما “گرم” است یا “نه” به جای تکیه بر “متوسط” و “نرخ رشد سالانه” که توسط رسانه ها در سراسر منطقه بزرگی مانند ایست میدلندز گزارش شده است گوش دهید. جنوب غربی. این به این دلیل است که ترفند فروش سریع یک ملک این است که مطمئن شوید از همان ابتدا آن را با قیمت مناسب تبلیغ می کنید که تعداد بینندگان را به حداکثر می رساند و حداقل یک پیشنهاد را تضمین می کند.

تصویر ذهنی خریدار را شما بسازید

دیزاین مناسب- یا در خانه، لوازم خود را به درستی به نمایش بگذارید و چیدمان های مختلف را تست کنید. مشاور املاکی شما می‌تواند در مورد چیدمان خانه به شما مشاوره دهد. خرید وسایل دکوری جدید مانند روتختی، کوسن یا اشیای هنری که می‌توانید هنگام رفتن با خود ببرید، می‌تواند جلوه‌ای بصری بهتری به اتاق‌ها ببخشد. نکته کلیدی برای جذب هرچه بیشتر بازدیدها و پیشنهادات، داشتن یک ویژگی خوب ارائه شده است که مردم می توانند تصور کنند که در آن زندگی می کنند. چیدمان خانه شما آن را از نظر بصری برای خریداران بالقوه جذاب می کند. می تواند خانه شما را بزرگتر، تمیزتر و مدرن تر نشان دهد. همچنین بر ویژگی های منحصر به فرد ملک شما و همچنین پتانسیل آن تأکید می کند.

این به معنای تمیز، مرتب نگه داشتن آن و تلاش برای خنثی کردن دکوراسیون تا حد امکان است. تاثیرات اولیه مهم است، بنابراین داشتن نورپردازی در فضای باز، چمن کاری شده، مسیرهای عبوری مرتب و غیره، همگی برای جذابیت محدودی که افراد را به دیدن بیشتر ملک شما جذب می کند، مهم هستند.

آیا کاربرد هوش مصنوعی در املاک را می دانید؟

نظرسنجی خود را ایمن کنید

اگر می خواهید بیشترین پول را برای فروش خانه خود داشته باشید، باید تعمیرات لازم را انجام دهید. اما به غیر از تعمیر، قبل از انجام هر گونه بازسازی یا ارتقاء دوباره فکر کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که در حال ایجاد تعمیراتی هستید که برای خریداران مطلوب است. در غیر این صورت، ممکن است واقعاً پول خود را از دست بدهید.

ارزیابی خانه خود را توسط یک نقشه بردار و یا تأسیساتی واجد شرایط در نظر بگیرید، زیرا این امر مشکلاتی مانند رطوبت را که ممکن است قبل از فروش نیاز به حل شدن داشته باشد (و ممکن است اتش خرید را از خریدار بگیرد) برجسته می کند. اگر به این فکر می کنید که مقداری پول برای بهبود خانه خرج کنید به این امید که ملک خود را با بهترین قیمت ممکن بفروشید، دریابید که کدام چیزها بیشترین ارزش را به شما می دهند .

محوطه سازی یکی دیگر از سرمایه گذاری های خوب است. اما افزودن جذابیت محدود می تواند خریداران بالقوه بیشتری را جذب کند، که می تواند منجر به پیشنهادات بیشتر و قیمت فروش بالاتر شود.

حراج ها را در نظر بگیرید

برخی از نمایندگان املاک خدمات حراج نیز دارند، اگر نماینده احساس کند که مناسب است، می تواند پیشنهاد کند که ملک را در حراج بعدی خود قرار دهید. یک تاریخ مزایده برای فروش ملک شما تعیین می‌کنند و آنها ملک را تبلیغ می کنند و بازدیدها را انجام می‌شود.

جیمز امسون در سایت propertymark در رابطه با حراج ملک چنین می گوید:

Although there are many things to consider, it’s a chance to have fun and it really doesn’t need to be complicated. If you do your homework, familiarise yourself with the lot you want, the terms and conditions and are clear with your bids, you’re in with a great chance of success and finding a bargain.

James Emson

ترجمه متن بالا : اگرچه موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، اما این فرصتی برای تفریح ​​است و واقعاً نیازی به پیچیده نیست. اگر تکالیف خود را انجام دهید، خود را با مقدار مورد نظر خود، شرایط و ضوابط آشنا کنید و با پیشنهادات خود کاملاً مشخص باشید، شانس زیادی برای موفقیت و یافتن یک معامله دارید.

انتخاب نماینده املاک از موارد مهمی است که باید مطمئن شوید که اطلاعات باکیفیتی دریافت می کنید تا به شما در انتخاب بهترین نماینده املاک دارای مجوز کمک کند. تجربه صنعت، رفتار، استانداردهای خدمات و مراقبت از مشتری را نمی توان دست کم گرفت.

دلیل اینکه حراج‌ها می‌توانند به خوبی کار کنند این است که وقتی شخصی پیشنهادی ارائه می‌کند و بالاترین پیشنهاد است، خریدار باید آن را به طور معمول در عرض چهار هفته تکمیل کند. این موضوع قابل تامل است زیرا در حال حاضر خرید و فروش یک خانه ماه ها طول می کشد، بنابراین بسیار سریعتر از حالت عادی است، اما اگر چند نفر در اتاق برای خرید ملک با هم رقابت کنند، این شانس را دارید که با قیمت خوب بفروشید.

روش های جدید پیدا کردن خانه ارزان را در این مقاله بخوانید.

طریقه به حراج گذاشتن خانه
طریقه به حراج گذاشتن خانه

با تعیین یک مشاور با کیفیت خانه خود را به سرعت بفروشید

صرف نظر از شرایط بازاری که در این برهه زمانی در حال معامله هستید، شما می خواهید مشاوری را استخدام کنید که با اطمینان و موفقیت از طرف شما مذاکره کند. هنگامی که با نمایندگان مصاحبه می کنید ، از آنها سوالاتی مانند:

  • آیا اخیراً خانه ای بالاتر از فهرست فروخته اید؟
  • به نظر شما بالاترین قیمتی که می توانم برای خانه خود بگیرم چیست؟
  • به نظر شما برای فروش خانه خود به بالاتر از قیمت لیست چه کاری باید انجام دهم؟
  • در هدف خود که فروش خانه خود به بالاترین قیمت است، پا پس نکشید و مطمئن شوید که آنها یک استراتژی برای کمک به شما در دستیابی به هدف‌تان دارند.

قبل از اینکه ملک را به بازار عرضه کنید، یک وکیل خوب برای فروش شما تعیین کنید. شما به آن‌ها نیاز دارید تا بتوانید در مهلت‌های زمانی شما کار کنند و به طور ایده‌آل اطمینان حاصل کنید که «قرارداد قانونی» شما آماده است تا در روزی که ملک شما وارد بازار شود، برای خریدار ارسال شود.

در اینجا پنج نکته مهم در مورد نحوه فروش سریع خانه خود آورده شده است:

1. با نماینده ای که در چند ماه گذشته املاک مشابهی را به شما فروخته است، صحبت کنید و از آنها در مورد بهترین راه فروش، بر اساس تاریخی که باید تا آن روز، ملک را بفروشید، راهنمایی بخواهید
2. مطمئن شوید که ملک شما در بهترین وضعیت ممکن قرار دارد، به عنوان مثال، تمیز، مرتب و در صورت امکان، انتقال سریع به آن آسان است.
3. بررسی و ارزیابی خود را توسط یک نقشه بردار واجد شرایط RICS در نظر بگیرید زیرا این امر هر مشکلی را که باید قبل از فروش حل شود برجسته می کند.
4. سایر گزینه های غیر سنتی فروش مانند رفتن به حراج را بررسی کنید.
5. قبل از عرضه ملک به بازار، یک وکیل با کیفیت خوب تعیین کنید.

آیا بهتر است خانه بخرم یا اجاره کنم؟

نتیجه گیری

هنگام فروش خانه خود، به یاد داشته باشید که خریداران در حال خرید یک سبک زندگی هستند، نه فقط یک خانه. موثرترین روش فروش ملک خود را انتخاب کنید، مثلاً از طریق مناقصه، مزایده یا شاید قیمت گذاری ملک خود. نماینده املاک و مستغلات شما باید هر گزینه را برای شما توضیح دهد، مخصوص ملک شما. آنها به طور کلی توصیه ای می کنند که باید توضیح دهد که چرا توصیه شایسته است. خارج از میدان فکر کنید – یک رویکرد کارآفرینانه برای بازاریابی اعمال کنید که شامل جامعه محلی، نزدیکی به امکانات رفاهی و محیط طبیعی است. خریداران در حال خرید یک سبک زندگی هستند، نه فقط یک خانه. شامل منطقه – اضافه کردن تصاویر از محیط محلی به عکس های بازاریابی شما می تواند برای افراد تازه وارد در منطقه مفید باشد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حساب کاربری
پلن اقتصادی
ثبت آگـهی
آگهی نقشه
اپ موبایل

در صورتی که فروشنده فوری ملک هستید روی دکمه زیر کلیک کنید.

ثبت آگهی فروش ملک فوری

خریدار ملک فوری هستید؟

مشخصات خود را وارد کنید تا در صورت وجود املاک زیر قیمت منطقه ، به شما اطلاع داده شود.