یکی از مقاصد گردشگری تهران درکه یا درکه ( طبیعت تهران ) است. این مکان به دلیل محیط زیبا و دسترسی راحت، مکان ایده آلی برای گشت و گذار و پیاده روی است. با کوچه های جذاب، آب و هوای خوب، آب انار تازه، لواشک و چندین نوع ترشی خوش طعم پذیرای درکه هستید. قله توچال نیز قابل دسترسی است. از امامزاده داوود، قله شاه نشین (در روستای شهرستانک) و ایستگاه پنجم توچال از قله پلنگچال هم می توانید بازدید کنید. اگر در انتهای مسیر خسته شدید ، می توانید از طریق تله کابین برگردید. – جهت فروش ویلا در درکه وارد شوید.

جاذبه های طبیعی و مناطق دیدنی در درکه تهران
جاذبه های طبیعی و مناطق دیدنی در درکه تهران

دره درکه در شمال شهر تهران در کنار رودخانه‌ای آبشاری در نزدیکی اوین و ولنجک قرار دارد. در طول این دره، باغ‌های متعددی وجود دارد که فضای تفریحی و مناظر زیبا را در فصول بهار و تابستان ، چشم نوازی می کند و طبیعت را به بهترین نحو ارائه می‌کند. این روستا در ارتفاع 1700 متری و درست در شمال زندان مخوف اوین، یکی از خوش‌نشین‌ترین مکان‌های گردش و پیک نیک شهری تهران است. از مجموعه رستوران‌های کنار رودخانه در نزدیکی پارکینگ مرکزی، مسیرهایی از دهکده بالا می‌روند و با مسیرهای پیاده‌گردی در سراسر و دامنه کوه به بالا متصل می‌شوند. از اینجا تا ایستگاه 1 تله کابین توچال و فراتر از آن می توان پیاده روی کرد. زمانی که در درکه هستید، از این فرصت استفاده کنید و زندگی در یک روستای ایرانی را تجربه کنید. چای یکی از نوشیدنی‌های مورد علاقه در ایران است و مسیرهای درکه پر از چای‌خانه‌هایی است که می‌توانید در آن استراحت کنید، چای سیاه شیرین شده با حبه‌های قند بنوشید و فقط در گرمای چای‌خانه‌های پوشیده از فرش‌های ایرانی با رنگ‌های گرم مانند قرمز بنشینید.

تهران ، پایتخت ایران که در شمال کشور و در دامنه کوه های البرز و دریای خزر واقع شده است، تهران (املاک تهران) با حدود ۹ میلیون نفر جمعیت و بیش از ۱۵ میلیون نفر در کل شهرها، بزرگترین شهر کشور است. و حالا درکه ؛ این شهر که بین 1100 متر تا 1700 متر ارتفاع از جنوب به شمال قرار دارد، انشعاب های خود را در 686 کیلومتر مربع، کل قلمرو شهرداری آرل گسترش می دهد. متراکم تهران به دلیل موقعیت بین کوه و کویر، تأثیرات اقلیمی متعددی دارد. با آب و هوای خنک و نیمه مرطوب در شمال و مناطق گرم و خشک در جنوب.

این مقاله را بخوانید : قیمت زمین در مناطق مختلف تهران

همیشه می توانید یک کوه پیمایی سبک در درکه داشته باشید و از رودخانه و آواز خواندن پرندگان لذت ببرید. یک استراحت کوتاه در جایی برای نوشیدن چای، قهوه یا صرف صبحانه به سلیقه خود داشته باشید. و اینها چند دلیل از همه چیزهایی است که به شما توصیه می کنم برای دیدن منظره کلی از تهران به کوه درکه بروید و همچنین تجربه متفاوتی در آنجا کسب کنید.

معرفی درکه

تهران ممکن است ابتدا یک کلان شهر کثیف با ساختمان های بلند و سیمانی به نظر برسد. با این حال، مناطق تفریحی در سراسر این شهر وجود دارد که برای مدتی زندگی و نشاط را باز می گرداند. درکه ( Darake ) یکی از این مکان‌های مورد علاقه برای گشت و گذار، پیاده‌روی و کوه‌نوردی است. این اقامتگاه تاریخی یکی از قدیمی‌ترین و باشکوه‌ترین خانه‌های شمیرانات است که در غربی‌ترین کوهپایه‌های شمال تهران واقع شده است .

معرفی درکه و مکان های دیدنی آن

این مکان برای دوستداران کوهستان و کوهنوردان بسیار مناسب است زیرا شیب چندانی ندارد و رستوران های سنتی زیادی در قسمت های پست تپه وجود دارد که می توانید غذاهای ایرانی را بچشید. من این مکان را در طول هفته توصیه می کنم نه در تعطیلات آخر هفته چون شلوغ است. مکانی است که کوهنوردان می توانند از آن لذت ببرند و می توانند از نقاط مرتفع شهر تهران را تماشا کنند.

برای فروش سریع ملک در تهران حتماً ملکتان را در سایت Melk20 ثبت کنید.

غذاخوری در فضای باز در درکه تهران بسیار برایم لذت بخش بود. ناهار خوری خانوادگی آرام آرام و زیبا در شمال تهران. در زمستان سرد و در تابستان معتدل. به شدت توصیه می شود برای یک بعد از ظهر یا شب برای صرف شام با شریک مسافرتی خود یا حتی بهتر از آن با افراد محلی به آنجا بروید. بیشتر غذاهای سنتی ایرانی مانند کباب و دیزی در آنجا سرو می شود و قیمت آن مناسب است.

درکه، یکی از حومه‌های شمالی تهران، به دلیل موقعیت مکانی آن، هوای مطبوع بهاری و تابستانی دارد. در نتیجه مردم اعم از شاهزادگان، درباریان و پادشاهان قاجار برای فرار از گرما به اینجا می‌رفتند. بهار: جدای از ماه ژانویه که هنوز نسبت به زمستان قبل سرد است، بهار درکه بسیار مطبوع و دیدنی است، به خصوص اگر می خواهید از جنگل کارا دیدن کنید.

بهترین زمان برای بازدید از درکه چه زمانی است؟

تابستان: ییلاق های درکه بسیار مورد پسند بازدیدکنندگانی است که در این زمان از سال به کرات از این منطقه دیدن می کنند. پاییز: پاییز به ویژه در ماه پایانی سال سرد است و مسیر ممکن است به دلیل بارش باران و برف نرم باشد.

با این حال، این زمانی از سال است که جنگل کارا در درخشان‌ترین و رنگارنگ‌ترین حالت خود قرار دارد و جلوه‌های دوست‌داشتنی ایجاد می‌کند. زمستان: اگر در این زمان قصد صعود به کوه درکه را دارید، حتماً به صورت گروهی و با دنده مناسب و با برنامه ریزی مناسب به کوه درکه صعود کنید.

در زیر یکی از نظرات کاربران را که در سایت TripAdvisor بیان شده برایتان به اشتراک می گذاریم:

I was hiking this mountain for 7 years, each year more restaurants made in the way, so downside of mountain is mostly like a food court and then after 30 mins of walking you can feel the mountain, you can have a nice time with many people around at weekends but take care most of north western parts of Tehran have problem with air pollution at winters and that’s worse in summers

arashmaziar

ترجمه متن بالا: به مدت 7 سال در این کوه پیاده روی می کردم، هر سال رستوران های بیشتری در راه ساخته می شوند، بنابراین پایین کوه بیشتر مانند یک فودکورت است و بعد از 30 دقیقه پیاده روی می توانید کوه را احساس کنید، می توانید اوقات خوبی را با افراد زیادی سپری کنید. در تعطیلات آخر هفته اما مراقب باشید اکثر مناطق شمال غرب تهران در زمستان ها با آلودگی هوا مشکل دارند و در تابستان ها بدتر است.

این مکان زیبا به دلیل مناظر خیره کننده، آب و هوای راحت، باغ زیبا، آلوهای ترش و شیرین، آب انار، و غذاخوری های سنتی معروف است. در خطی که از شمال به جنوب در امتداد رودخانه درکه امتداد دارد، مردم محلی این آب و هوای مطبوع و راحت خانه های خود را برپا کردند.

از سایت فروش زمین در تهران بازدید کنید.

بهترین زمان برای بازدید از درکه
بهترین زمان برای بازدید و رفتن به درکه چه زمانی است؟

در دره اوین که بخشی از محله درکه است، پلکانی و حوض طبیعی در حاشیه رودخانه درکه ساخته شده است.

در کنار رودخانه ای که امروزه بازدیدکنندگان و مردم محلی از آن به عنوان هفت حوض یاد می کنند، در طول زمان رستوران ها و کافی شاپ های سنتی و امروزی احداث می شد. برخی نیز گمان می‌کنند که نام درکه به دلیل وجود دره‌ای در بالای این مکان به آن داده شده است. گفته می‌شود که نام درکه از کلمه دراژ گرفته شده است که نوعی کفش برای راه رفتن روی برف است.

درکه کجاست؟

درکه تهران نقطه شروع یک مسیر پیاده روی خوش سفر است. در بخش غربی کوهپایه های شمالی تهران واقع شده است.

چه چیزی درکه را شگفت انگیز می کند؟
این مکان به دلیل محیط زیبا و دسترسی راحت، مکان ایده آلی برای پیاده روی و گشت و گذار معمولی است. علاوه بر اینکه مکانی عالی برای غذاخوری ها و ساکنان تهرانی است که به دنبال آب و هوای ایده آل هستند، به دلیل مسیر پیاده روی خود نیز به خوبی شناخته شده است. مسیر از کنار منطقه تاریخی روستا می گذرد. گذراندن یک روز در درکه برای فرار از شلوغی پایتخت بسیار جذاب است.

بدانید که محیط بسیار خوبی برای پیاده روی و استراحت خانوادگی است. با کمترین هزینه فقط هوای آنجا می توانید به آنجا برسید، چون زمستان و پاییز سرد است بهتر است لباس گرم و مناسب همراه داشته باشید.

سفر اگزوتیگو

به خاطر داشته باشید که اگر از خوردن لذت می برید، غذاهای خوشمزه دیگری نیز در انتظار شما هستند. با مسیرهای جذاب، آب و هوای خوب، آب انار تازه، لواشک (رولت میوه ترش، ترش و شیرین) و انواع « تورشی » (سبزیجات یا میوه هایی که در سرکه نگهداری می شوند و به عنوان غذای جانبی سرو می شوند) پذیرای شما هستند. . مردم همچنین در غذاخوری‌های سنتی یا چای‌فروشی‌ها اسکان داده می‌شوند.

جهت جستجوی املاک روی نقشه روی لینک کلیک کنید.

ساختار خانه های درکه چگونه است؟

مردم محلی درکه خانه های خود را در کنار رودخانه ساخته اند. دره اوین در ادامه یافت می شود. در کنار رودخانه درکه، استخر طبیعی و فضای پلکانی ایجاد کرده است. در کنار رودخانه، چندین چایخانه و غذاخوری، چه سنتی و چه معاصر، در طول زمان ساخته شده است. امروزه ساکنان و بازدیدکنندگان از این رودخانه به نام هفت حوض (هفت حوض) یاد می کنند.

ساختار خانه های درکه
خانه و ویلا های درکه چگونه ساخته می شوند؟

این مکان در واقع خوب است، اکثر مردم برای رفتن به دربند انتخاب می‌کنند، اما من شخصاً احساس می‌کنم این مکان بهتر است و کمی شلوغ‌تر است. شما منظره ای عالی و چند مکان خوب برای غذا خوردن دارید، مکانی عالی برای فرار از خیابان های شلوغ تهران و دوری چند ساعته به عنوان زوج یا خانواده.

کامرون زاینی

چیزهایی که در درکه باید از آن لذت ببرید

فعالیت های زیادی برای انجام در درکه وجود دارد. آنها را در زیر بررسی کنید:

هوای دلپذیر درکه

از هوای مطبوع درکه لذت ببرید. به دور از شلوغی شهر، ممکن است در محیطی آرام از خود لذت ببرید. بسیاری از مردم آن را مکانی به یاد ماندنی می‌دانند، زیرا صدای آرامش بخشی رودخانه با حضور مردم در رستوران‌ها و چایخانه‌های سنتی به گوش می‌رسد. منطقه ای است که مردم به حمل و نقل کالاهای خود با الاغ و الاغ و خانه های سنتی شیروانی ادامه می دهند. صنایع دستی سنتی نیز در دسترس است.

امروزه تقریبا بهترین تفریح ​​از جمله تندرستی برای بدن شما کوهنوردی است. درکه یکی از بهترین هاست. از طبیعت دوست داشتنی لذت ببرید، به صدای رودخانه گوش دهید و کمی استراحت کنید. مکانی عالی برای کوهنوردی برای افراد مبتدی و حرفه ای. اگر مبتدی هستید می توانید از کوه کم شیب و مناظر سرسبز زیبا با رستوران ها و کافه های زیبا برای توقف و استراحت لذت ببرید. آخر هفته ها خیلی شلوغ است بنابراین توصیه می کنم شنبه تا چهارشنبه بروید.

سوزان اس

غذاهای خوشمزه

غذاهایی که مردم محلی ارائه می دهند یکی از جذابیت های مهم درکه است. لذت بردن از غذاهای خوشمزه و تازه با دوستان یا خانواده ممکن است لذت فوق العاده ای باشد. تحمل عطر جذاب کباب در بعد از ظهر برای شما دشوار است. غذاهای متنوعی وجود دارد که می‌توانید در آنجا بخورید، از جمله غذاهای خیابانی (جگر، ذرت، ساندویچ)، میوه‌ها و سبزیجات مختلف منطقه (گیلاس‌های مختلف، ملدر و ریواس) و لواشک (رولت میوه).

آیا می خواهید قیمت زمین در گرمدره تهران را بدانید.

پیاده روی، پیک نیک، عکاسی

اگر مایل به گشت و گذار در درکه هستید اما زمان و ظرفیت لازم برای بالا رفتن از کوه را ندارید، می توانید یک میان وعده سالم تهیه کنید، به آنجا سفر کنید و از گردشی آرام در کوچه باغ ها لذت ببرید. حتی ممکن است کمی دورتر بروید و به مناطق بالای جاده بروید تا رودخانه و درختان اطراف را در محیط تمیز و طبیعی خود تحسین کنید.

مقداری غذا با خود ببرید، یک میز کنار رودخانه بچینید و اگر می خواهید کمی بیشتر از فضای آن استفاده کنید، در حین تماشای مناظر و آرامش رودخانه استراحت کنید. به این ترتیب با افراد خوش پوش و افراد خلاقی نیز مواجه خواهید شد که آمده اند تا مناظر طبیعی خیره کننده را در دوربین عکاسی کنند و سعی کنند یادگاری کوچک از بازدید خود از این خانه دوست داشتنی تهران را به خانه بیاورند.

پایین کمی شلوغ است، اما هرچه از تپه بالا می روید، کافه ها جذاب تر و محیط طبیعی تر می شوند. بهتر است اگر چکمه های پیاده روی دارید بپوشید، زیرا زمین ممکن است شن ریز و لغزنده باشد. چایی خوردیم و روی فرش‌های ایرانی کنار رودخانه نشسته بودیم. واقعاً در یک روز گرم خوب است. بسیاری از رستوران ها دارای فضای خوب و آرامی هستند. در صبح مردم برای بالا رفتن از کوه و خوردن صبحانه تازه به آنجا می روند.

جانی اسمیت

مسیر کوهنوردی درکه چیست؟

اکثر ساکنان تهران برای گردهمایی های لذت بخش با عزیزان و دوستان و همچنین کوه نوردی های سنگین به درکه سفر می کنند. برای کسانی که از این ورزش لذت می برند، این مکان به شدت توصیه می شود زیرا شامل یک مسیر کاملاً تپه ای است. بنابراین بهتر است قبل از سفر وسایل مورد نیاز را در اختیار داشته باشید.

مسر کوهنوردی درکه چگونه است؟
مسر کوهنوردی درکه چگونه است؟

مسیر اولیه از درکه شروع می شود و تا ایستگاه پنجم پلنگچال یا توچال ادامه می یابد. این پیاده روی خوش منظره 6 کیلومتری از دره درکه آغاز می شود و رودخانه را دنبال می کند. به یاد داشته باشید که رفتن به منطقه موسوم به ازغالچال در فصل زمستان ترجیح داده می شود زیرا ممکن است باعث ریزش بهمن شود. همچنین مسیری وجود دارد که به ایستگاه پنجم توچال در منطقه شرقی پلنگچال متصل می شود.

جهت محاسبه قیمت ملک تهران کلیک کنید.

به یاد داشته باشید که این جاده در تمام طول سال خطرناک است. برخی از بخش های مسیر برای امنیت بیشتر توسط یک مانع تقسیم می شوند. در طول مسیر صعود می توانید صداهای ملایم رودخانه را بشنوید. نقطه شروع مسیر پیاده روی میدان درکه است. برای رسیدن به پلنگچال باید از میدان درکه که 1700 متر از سطح دریا ارتفاع دارد حرکت کنید. در زیر به جزئیات پناهگاه و جنگل های اطراف درکه خواهیم پرداخت:

جنگل کارا

هنگامی که به جنگل کارا (واقع در بخش غربی جنگل به سمت رودخانه) می رسید، ممکن است دور بچرخید و از شکوه طبیعی این جنگل قدردانی کنید. مسیر کوهنوردان حدود 30 دقیقه با این جنگل فاصله دارد. پاییز بسیاری از ویژگی های منحصر به فرد خود را نشان می دهد و هر سال برگ های درختان وحشی آن را به محیطی زیبا تبدیل می کند. کمپینگ همیشه در آنجا مجاز است.

مهم نیست چه زمانی از سال است (در تابستان خیلی توصیه نمی شود!) شما آن را دوست خواهید داشت، کوهی طبیعی با چشم اندازهای فوق العاده و رودخانه ها، ماه مورد علاقه من مهر و اوایل اسفند است. با خرما و نبات)
پیاده روی عالی است و به طور متوسط ​​یک ساعت پیاده روی طول می کشد تا به ایستگاه ششم برسید، اگر ادامه دهید به کوه توچال می رسد.
چکمه های خود را بپوشید و پیاده روی کنید و از مناظر هدیه خدا لذت ببرید.

مزایای خرید ویلای شهرکی را بدانید.

می‌توانید رستوران‌های بزرگ و رستوران‌های کوچک زیادی را برای صرف غذا یا چای و قهوه امتحان کنید.
نان های سنتی تازه را امتحان کنید.

قله چین کلاغ

اگر جنگل کارا را دوست دارید و به دنبال تجربیات بیشتری هستید، جنگل چین کلاغ برای شما آماده است. شما باید یک راهنما همراه داشته باشید زیرا این مسیر خطرناکی است.

قله چین کلاغ کجاست؟
قله چین کلاغ کجاست؟ و چه فضایی دارد

مکانی بسیار زیبا و دلنشین با رستوران های مختلف زیبا و غذاهای خوشمزه. پاییز رنگارنگ، درختان بلند و کهنسال با رودخانه ای که از زیر آن جاری است، آن را به مکانی مناسب برای کوهنوردی تبدیل کرده است. هر فصل زیبایی های خاصی دارد. علاوه بر ابزار کوهنوردی، می توانید محصولات گیاهی، میوه های تازه و آب میوه ها را نیز بیابید.

پناهگاه پلنگچال

پناهگاه پلنگچال پس از عبور از چهل چشمه قابل مشاهده است. این پناهگاه دارای خوابگاهی با ظرفیت 70 نفر است و در ارتفاع 2250 متری از سطح دریا واقع شده است. پالنگ چال، که به “چاله پلنگ” ترجمه می شود، نام این مکان است زیرا پلنگ ها در پناهگاه زندگی می کردند. پناهگاه پلنگچال یک کمپ دو طبقه با سالن غذاخوری در طبقه اول است.

افرادی که با خود غذا آورده اند باید به یکی از تالارها بروند و کسانی که از فروشگاه چیزی خریداری کرده اند به سالن دیگر مراجعه کنند. یک خوابگاه در طبقه دوم برای اقامت شبانه قرار دارد.

قله توچال – برای کسانی که به دنبال ماجراجویی بیشتر هستند

اگر می خواهید دورتر سفر کنید، می توانید مسیر توچال را ادامه دهید. از پناهگاه پلنگچال از گوشه شمال غربی پناهگاه می توان به قله توچال رسید. شما می توانید پس از یک پیاده روی 3 تا 4 ساعته به قله توچال برسید. امامزاده داوود، قله شاه نشین (در روستای شهرستانک) و ایستگاه پنجم توچال نیز از قله پلنگچال قابل دسترسی است. می توانید از طریق تلکابین به عقب برگردید.

محل غذا خوردن در نزدیکی درکه

درکه دارای تعدادی غذاخوری سنتی است که می توانید در آنها کباب، جوجه یا سایر غذاهای محلی میل کنید. علاوه بر این، یک تن غذای ناسالم در دسترس است. کافه عمران، رستوران درکه البرز، رستوران اس پی یو و رستوران اوجاق باشی تعدادی از آنها هستند. همچنین ممکن است در یکی از کافه های خیابان درکه یک فنجان قهوه یا میان وعده بخورید. ما کافه Chez-Vous را پیشنهاد می کنیم که در نزدیکی ابتدای خیابان قرار دارد.

قیمت زمینهای شهرک امیرالمومنین پاکدشت

امام زاده داوود و قله شاه نشین در توچال
امام زاده داوود و قله شاه نشین در توچال

هنگام نشستن در کنار یکی از تخت‌های نزدیک به این آبراه‌ها، می‌توانید عصرانه یک نوشیدنی بنوشید. خوردن یک فنجان چای تازه دم کرده در حالی که از این آرامش طبیعت لذت می برید بهترین حس است. در طول مسیر، همچنین با ایستگاه‌های استراحت، فروشگاه‌ها یا گاری‌هایی مواجه می‌شوید که به شما کمک می‌کنند پس از یک سفر طولانی ریکاوری کنید. برای این سفر طولانی، غذاهای مختلفی مانند آلو و چیزهای دیگر در دسترس است. برخی از مکان ها حتی نوشیدنی های سرد کلاسیک را در اختیار شما قرار می دهند.

امامزاده محمد ولی

امامزاده سید محمد ولی از نوادگان امام سجاد (علیه السلام) در فاصله زمان امام رضا (ع) و مامون (خلیفه عباسی) وارد ایران شد. اما از شهادت امام در شهر ری مطلع می شود. سید محمد ولی توسط دوستان و همراهان به محل فعلی درکه رانده شد. سید محمد ولی در مزارع خشک منطقه ساکن شد و در نهایت مالکیت آنها را به دست آورد. بر اساس روایات متعدد، سید محمد ولی اولین فردی بود که در درقه ساکن شد.

در پی درگذشت وی مقبره ای به افتخار وی ساخته شد و امروز هم اهالی و هم کوهنوردان به عنوان عبادتگاه از آن بازدید می کنند. بنای کنونی بقعه امامزاده که بیش از 70 متر مربع وسعت دارد قدمت چندانی ندارد. ساختار آن نیز شامل بقایای معبد قبلی است. باید از ضلع شمالی وارد حرم شوید و به محض این که وارد حرم شوید، یک ایوان زیبا پیش روی شما خواهد بود. در حفاری امامزاده، سنگ قبرها، تنورهای عتیقه و ملات های سنگی تراشیده شده پیدا شد که قدمت این مکان را نشان می دهد.

محل اقامت در نزدیکی درکه

برای اقامت در نزدیکی درکه می توانید از قبل سوئیت را در هتل آپارتمان آسا یا هتل آپارتمان جام رزرو کنید. همچنین اگر چندین شب در هتل بین المللی پارسیان استقلال، هتل سپهر و هتل الماس رزرو کنید، می توانید به راحتی از درکه دیدن کنید.

مکان عالی برای بازدید در تهران، هوای فوق العاده خنک، هوای تازه و مردم خنک.

این رستوران با انبوهی از گردشگران خارجی به خود می بالید و بسیار محبوب بود. به عنوان یک منتقد با امتیاز بالا، حرف من را بپذیرید وقتی می گویم با هیچ رستوران دیگری در این منطقه برای غذا زحمت نکشید، Espio سر و گردن بالاتر از بقیه است!

من با خانواده ام با ماشین به اینجا آمدم، خیابان ها پر از ماموران پارکینگ است که شما را به یک مکان راهنمایی می کنند و با هزینه ای ناچیز دنبال ماشین شما می آیند (حدود 150000 تومان ). خیابان ها پر از فروشندگانی است که آجیل، میوه، لوبیا، ذرت و چغندر می فروشند. رستوران های زیادی در دو یا سه جاده اطراف اینجا قرار دارند که همگی چای، قلیان و غذا ارائه می دهند. با این حال یک رستوران برجسته به نام SPO (Espio) وجود دارد و کیفیت آن فراتر از باور است. مجموعه محیطی سرسبز با آبشارها، درختان، نورپردازی، غرفه ها و غذاهای شگفت انگیز است. قیمت هر سر حدود 15 دلار و شامل غذاهای سنتی ایرانی است که همگی با استاندارد بالایی طبخ می شوند. _ جهت فروش سریع زمین وارد شوید.

از درکه همانطور که هست لذت ببرید، فضا را در آغوش بگیرید و عاشق غذا شوید!

من برمی گردم و درکه، اسپیو و تمام خوراکی های همراهش را به شدت توصیه می کنم.

چگونه به درکه بروم؟

خط اتوبوسرانی ۲۱۸ درکه به پایانه تجریش که از طریق خیابان درکه، خیابان مقدس اردبیلی، بلوار رشیدالدین فضل الله و خیابان ولی عصر (عج) تردد می‌کند، یکی از قدیمی‌ترین مسیرهای اتوبوسرانی شهر است که چهل سال است که تغییری نکرده است.

چگونه به درکه برویم؟
چگونه به درکه برویم؟ و از چه وسایل نقلیه ای استفاده کنیم؟

من به عنوان یک محلی معمولاً به این مکان می روم. با این حال، من چندین دوست بین المللی را به این مکان برده ام و همه آنها آن را دوست داشتند. دلیلش این است که به راحتی می توانید یک مکان آرام در نزدیکی تهران پیدا کنید. مناظر کوهستانی، طبیعت و رستوران های سنتی از جمله جاذبه های این شهر هستند.
با اتوبوس از ترمینال تجریش می توانید به راحتی به این مکان دسترسی داشته باشید.

آزاده زار

علاوه بر مینی‌بوس و تاکسی‌سرویس، یک اتوبوس تندرو خط 4 وجود دارد که این منطقه را دور می‌زند و از پارک وی به سمت ترمینال جنوبی در امتداد بزرگراه نواب و چمران حرکت می‌کند. در ایستگاه نمایشگاه، مسافران پیاده شده و با تاکسی یا مینی بوس می روند. _ جهت فروش سریع ملک کلیک کنید.

آیا می توان با مترو به آنجا رسید؟
ایستگاه میدان تجریش در خط یک نزدیکترین ایستگاه مترو به درکه (خط قرمز تجریش – کهریزک) است.

تا مرکز تهران 30 دقیقه رانندگی کنید، سپس می توانید از کوه نوردی لذت ببرید. اگر حرفه ای نیستید نگران نباشید. قدم های اول خیلی آسان است. میوه های ارگانیک وحشی. شما می توانید از تماشای افرادی که آواز می خوانند یا می رقصند یا موسیقی پلو لذت ببرید

آدرس درکه کجاست؟
برای رفتن به خیابان یمن از بزرگراه چمران استفاده کنید. پس از عبور از خیابان رشیدالدین فضل الله و داوودیان به محله درکه می رسید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حساب کاربری
پلن اقتصادی
ثبت آگـهی
آگهی نقشه
اپ موبایل