مسائل رایجی که ممکن است هنگام خرید خانه با آن مواجه شوید:

  1. مسائل مربوط به سقف : سقف بدون شک یکی از مهمترین بخش های یک خانه است.
  2. لوازم قدیمی برای خانه های مبله : بسیار بعید است که ملکی که می‌خرید مجهز به لوازم خانگی جدید باشد.
  3. چوب پوسیده: چوب پوسیده ممکن است در هر جایی که کپک یا رطوبت دارد، پیدا شود.
  4. سیستم های سرمایش یا گرمایش : می تواند پروژه ای گسترده و پرهزینه باشد، پس حتماً کامل بررسی شود.
  5. مسائل زیست محیطی: انجام یک بررسی کامل برای هر گونه نگرانی زیست محیطی باید در لیست کارهای هر خریدار باشد.
  6. نگرانی های ایمنی الکتریکی : هر چه خانه قدیمی تر باشد، احتمال اینکه سیم کشی معیوب داشته باشد، بیشتر است.
  7. زهکشی ضعیف / کنترل آب سقف : آسیب مسیر آب در امتداد فونداسیون می‌تواند فروش را در چند ثانیه از بین ببرد. زهکشی ضعیف سقف و ناودان یکی دیگر از دلایل آسیب است که بسیاری از خریداران هنگام خرید از آن غافل می شوند.
  8. مشکلات لوله کشی : سیستم لوله کشی یکی دیگر از بخش های مخفی خانه است که در راحت و قابل زندگی کردن فضا بسیار مهم است.
  9. درزبندی ضعیف : اطراف پنجره‌ها و درها را برای درزبندی مناسب، بررسی کنید.
  10. عایق بد : برای بررسی اینکه خانه دارای عایق با کیفیت خوبی در دیوارها و اتاق زیر شیروانی است، از یک متخصص استفاده کنید.

به نظر شما برای گرفتن سند خانه به کجا مراجعه کنیم تا بسرعت کارمان انجام شود؟

مشکلات رایجی که هنگام خرید و فروش خانه ممکن است بوجود آید.
مشکلات رایجی که هنگام خرید و فروش خانه ممکن است بوجود آید.

خرید خانه جدید می تواند هیجان انگیز، اما همچنین بسیار چالش برانگیز باشد، بخصوص اگر در هنگام خرید ملک با مشکلاتی روبرو شوید. نظرسنجی ها نشان می دهند که از هر 3 نفر که خانه جدیدی می خرند، 2 خریدار در این فرآیند با مشکلاتی مواجه می شوند. دانستن بیشتر در مورد انتظارات فروشنده، به طور بالقوه می تواند به شما کمک کند تا به سرعت بر مشکلات غلبه کنید یا در وهله اول از آنها دوری کنید. در این راهنما، تعدادی از چالش‌های رایج را که خریداران خانه اغلب باید با آن‌ها مقابله کنند را فهرست کرده ایم.

مشاور املاک در مقابل تبلیغات آنلاین: به محض اینکه شخصی تصمیم به خرید خانه می گیرد، اولین سوال فوری این است که آیا به یک مشاور املاک نیاز است یا خیر؟ بسیاری ترجیح می‌دهند بصورت آنلاین به جستجوی خانه بپردازند و خانه‌هایی را برای فروش جستجو کنند، زیرا می‌توانند از دلالی اجتناب کنند و می‌توانند تعداد زیادی خانه زیبا را با هر بودجه‌ای پیدا کنند که تصمیم عاقلانه تری نیز هست.

حتماً به مشکلات لوله کشی خانه دقت کنید و آن را کاملاً بررسی کنید.
حتماً به مشکلات لوله کشی خانه دقت کنید و آن را کاملاً بررسی کنید.

همچنین می‌توان با فیلترهای سایت بازی کرد و جستجوی خود را برای یافتن خانه‌ای عالی که مطابق با تمام نیازهای آنها باشد، اصلاح کرد. ( سایت MELK20 گزینه مناسبی برای فروش سریع خانه شماست.) با این حال، بسیاری هستند که هنوز روش محافظه کارانه را ترجیح می دهند و نمایندگانی را برای نشان دادن خانه به آنها انتخاب می کنند و حاضرند هزینه دلالی زیادی بپردازند.

محل قرارگیری خانه

یکی از موانع اصلی که خریدار خانه با آن مواجه است، تصمیم گیری در مورد مکان خانه است. توصیه های زیادی به صورت آنلاین در مورد نحوه انتخاب مکان ایده آل وجود دارد. با این حال، هیچ قانون جهانی وجود ندارد. تعداد کمی از خریداران خانه ترجیح می دهند خانه ای مقرون به صرفه و بزرگ در حومه شهر را به جای سرمایه گذاری هنگفت برای یک آپارتمان کوچک در یک مکان عالی در شهر انتخاب کنند. اگر قصد خرید خانه را دارید، باید با دقت مکانی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد. برای این مورد می توانبد مقاله : انتخاب زمین جهت ساخت سریع ویلا را بخوانید.

انتخاب مکان مناسب و لوکیشن در محله ای عالی جهت خرید خانه
محل قرارگیری و لوکیشن خانه

تصمیم گیری در مورد مکان آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست. انتخاب مکان خانه یکی از بزرگترین چالش هایی است که خریدار خانه با آن مواجه می شود، نکات زیادی در مورد نحوه انتخاب محله ای عالی وجود دارد. با این حال، یک اصل کلی وجود ندارد. تعداد کمی از خریداران خانه ترجیح می دهند مبلغ قابل توجهی را برای یک آپارتمان کوچک در یک موقعیت عالی در داخل شهر خرج کنند تا اینکه خانه ای با قیمت مناسب و جادار در حومه شهر. شما باید با دقت مکانی را انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده کند و همچنین میزان قدردانی از مکان انتخابی را در نظر بگیرید. _ متن های طلایی و اعجاب برانگیز آگهی فروش خانه را ببینید.

بودجه و وام بانکی

یافتن یک خانه عالی در حد بودجه یک کار چالش برانگیز است. بودجه عامل مهمی است که نوع خانه و مکانی را که می توانید انتخاب کنید تعیین می کند. خریداران بسیار کمی هستند که بتوانند کل قیمت خانه را نقدا پرداخت کنند. اکثر خریداران خانه از آنجایی که بودجه کافی برای خرید خانه مورد نظر خود ندارند، در مورد خانه سازش می کنند. اکثر خریداران خانه برای خرید خانه به وام مسکن وابسته هستند . هنگامی که بانک ها در ارائه یک معامله خوب شکست می خورند، رویای آنها برای داشتن خانه به تعویق می افتد. می توانید برای محاسبه آنلاین قیمت ملک بخوانید.

هنگام خرید یک خانه جدید، به احتمال زیاد به وام مسکن متکی خواهید بود. احتمال تأخیر در پرداخت وام همیشه وجود دارد و باعث سردردهای جدی می شود، به خصوص که وام دهندگان تمایل دارند معیارهای خود را سخت تر کنند. اگر قصد دریافت وام مسکن را دارید، مطمئن شوید که می توانید ثابت کنید که می توانید به راحتی به پرداخت های وام مسکن بپردازید. اگر می‌خواهید از مشکلات احتمالی وام مسکن خود جلوگیری کنید، می‌توانید یک سپرده بزرگ‌تر نیز پس‌انداز کنید.

هنگام خرید املاک شهرستان بیشتر دقت کنید.

اکثر املاک شهرستان ما در حال حل و فصل دعاوی خود هستند. هر خریدار خانه باید مدارک را بررسی کند و ببیند که آیا مالک ملک مشخص است یا خیر.

هنگام خرید خانه در شهرستان تمامی موارد را بررسی کنید
هنگام خرید خانه در شهرستان تمامی موارد را بررسی کنید

این یک چالش بزرگ است زیرا بسیاری از مشاوران املاک یا مالکان می توانند با ما برای خرید ملک صحبت کنند، حتی اگر صاحب آن مشخص نباشد. بسیاری از مالکان ادعا می کنند که ملک مشترکاً متعلق به یکی از اقوام است که بدون کسب رضایت برای فروش خانه از همه طرف های درگیر، هرگز مشکلی ایجاد نمی کند. این اغلب منجر به دعوی قضایی یا تسویه حساب گران می شود. بنابراین، گرفتن ملک با عناوین روشن یک موضوع بسیار بزرگ است. بخوانید : نمونه قرارداد سرقفلی

این اغلب برای افرادی که الزامات زیادی برای ملک خود دارند مشکل است. اگر بتوانید منتظر بمانید، خیلی خوب است – شاید خانه رویایی شما در رادار ظاهر شود. اما، اگر برای خرید عجله دارید، بهتر است فهرست معیارهای خود را دوباره مرور کنید و جستجوی خود را در مناطق همسایه، هر زمان که قابل اجرا بود، گسترش دهید.

مشکلات مربوط به فرآیند انتقال

به شما پیشنهاد میکنم جهت انجام فرآیند انتقال سند و انجام کارهای اداری از یک وکیل ملکی بهره ببرید. زیرا ممکن است با مشاور املاک خود به مشکل بخورید. فرآیند انتقال اساساً شامل تمام کارهایی است که در فاصله زمانی بین پذیرش پیشنهاد شما توسط فروشنده و اتمام مراحل خرید انجام می شود. یک وکیل، تمام امور را از تمبر گرفته تا انعقاد قراردادها و رسیدگی به امور با سازمان ثبت اسناد و املاک مدیریت می کند. یافتن فرد مناسب برای این کار برای اطمینان از اینکه با هیچ گونه دست انداز در مسیر مواجه نمی شوید، بسیار مهم است.

خرید و فروش خانه در سایت ملک۲۰
خرید و فروش خانه در سایت ملک۲۰

این را هم بخوانید : خانه یا آپارتمان بخرم یا اجاره کنم؟

انصراف فروشنده

ممکن است به طور ناگهانی از فروش خارج شود که راه حل مشخصی برای غلبه بر آن نیست. زیرا اصرار زیاد جهت خرید خانه ممکن است باعث سوء تفاهم شود. مردم دائماً نظر خود را تغییر می دهند و بدترین قسمت آن این است که شما به عنوان یک خریدار به سختی می توانید کاری در مورد آن انجام دهید. یک راه حل ممکن قبل از مبادله قراردادها این است که مراقب بیش از یک ملک در آنجا باشید، فقط برای اینکه در صورت اجرای این سناریو گزینه هایی داشته باشید.

هنگام خرید خانه، بسیاری از صاحبان قلابی می ترسند. بسیاری از صاحبان خانه هستند که هنگام فروش ملک خود صادق نیستند. یکی از بزرگترین ترس های هر خریدار خانه این است که فروشنده صادق باشد و تمام اطلاعات مورد نیاز را ارائه دهد. این نیز نگران کننده بوده است زیرا مالکان در بیشتر موارد مرموز باقی می مانند.

مشاور MELK20
مسائل مربوط به انصراف فروشنده و مشکلات آتی
مسائل مربوط به انصراف فروشنده و مشکلات آتی

فروشنده که آشفتگی دارد.

پیدا کردن ملک در شرایط بد یکی دیگر از تجربه های ناامید کننده خریداران است. خلاص شدن از شر وسایل بزرگ یا تمیز کردن آشفتگی چیز خوشایندی نیست. با ذکر این نکته در قرارداد خرید خود از آن اجتناب کنید که فروشنده باید محل را در شرایط قابل قبول ترک کند.

اینها تنها تعدادی از رایج ترین مشکلاتی است که خریداران در بازار با آن مواجه هستند. شناخت آنها به شما این امکان را می دهد که به راحتی با آنها مقابله کنید یا در وهله اول از آنها جلوگیری کنید.

در این سایت بصورت مفصل در رابطه با Gazumping توضیح داده شده است:

How does gazumping work?
You have seen, and fallen in love with, a new house. You have made an offer, which the owner has verbally accepted.
You have had a survey carried out, arranged a conveyancer to draw up the contracts and you’re preparing to complete the sale.

halifax

گازومپینگ زمانی اتفاق می‌افتد که فروشنده ابتدا پیشنهادی را در مورد ملک خود می‌پذیرد اما سپس پیشنهاد بالاتر دیگری را از خریدار دیگری می‌پذیرد. گازومپینگ بسیار صدمه می زند زیرا زمان و پول خود را برای مشاور، درخواست های وام مسکن و غیره تلف می کنید. مبارزه با گازومپینگ بسیار دشوار است، بنابراین باید مراقب رفتار فروشنده و نیت صادقانه او در این مورد باشید.

دقت در هنگام خرید و فروش خانه و آپارتمان
دقت در هنگام خرید و فروش خانه و آپارتمان

نتیجه گیری

اینها تنها تعدادی از چالش هایی است که خریداران بالقوه خانه با آن مواجه هستند. سایر مشکلات رایج عبارتند از:

  • تایید ملک توسط بانک ها
  • اعتبار بد ( که جدیداً فروشندگان از استعلام حساب افراد را از بانک ها می گیرند)
  • ادعاهای گمراه کننده توسط توسعه دهندگان و سازندگان.
  • پیشنهاد می کنم از سایت فروش سریع خانه بازدید نمایید.

خرید خانه تصمیمی نیست که فرد اغلب می گیرد. این یک تصمیم یک بار در زندگی است. این نیاز به برنامه ریزی، جستجو و شبکه سازی زیادی دارد. اینها تنها چند مشکلی است که خریداران خانه هنگام برنامه ریزی برای خرید خانه با آن مواجه می شوند. بسیاری از مسائل دیگر مانند هزینه قدردانی در منطقه، امتیاز اعتباری بد ، و وعده های دروغین سازندگان/توسعه دهندگان وجود دارد. امیدوارم خانه مناسب را پیدا کنید!

اگر نتوانید پروژه‌ای را که دوست دارید پیدا کنید یا پروژه خاصی را انتخاب کنید، کل فرآیند جستجوی خانه رویایی‌تان ممکن است خراب شود، فقط چند سال بعد ناامید خواهید شد. با تهیه فهرستی از تمام عواملی که خانه رویایی شما را می سازند، شروع کنید.

این را هم بخوانید: یافتن و خرید خانه ارزان

خرید خانه یک تصمیم مالی و عاطفی است. شما باید به دنبال ملکی باشید که نه تنها با جیب شما مناسب باشد، بلکه به قلب شما نیز نزدیک باشد. بالاخره خانه جایی است که قلب در آن قرار دارد. به طور کلی، چیزی که هنگام خرید خانه رویایی خود باید به خاطر بسپارید این است که مطمئناً گامی بزرگ است، اما گامی در مسیر درست است و با کمک نماینده، خانواده و دوستان مناسب، می توانید خانه ای پیدا کنید . که به بهترین وجه برای شما مناسب است.

در این ویدئو به نکات مهم برای خرید خانه اشاره شده است:

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بیان کنید

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حساب کاربری
پلن اقتصادی
ثبت آگـهی
آگهی نقشه
اپ موبایل